بنزین در این استان‌ها کمیاب شد

بنزین در این استان‌ها کمیاب شد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تمهیدهای لازم برای تامین بنزین استان‌های شمالی با خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی و نفتکش‌های سوخت‌رسان از استان‌های همجوار و غیرهمجوار اندیشیده شده است.

 «کرامت ویس‌کرمی» با بیان اینکه تعطیلات پیاپی و چند روز هفته جاری‌ سبب ازدحام بیش از حد و ترافیک فوق سنگین خودروها در مبادی ورودی جاده‌های بین شهری و خروجی استان‌های شمالی شد، اعلام‌کرد: این‌ حجم از ترافیک که تنها در استان مازندران ۲۱ میلیون سفر اعلام شده و بی‌شک استان گیلان نیز شرایط مشابهی را داشته، کم سابقه بوده است.

وی با یادآوری اینکه این حجم از تردد باعث رشد جهشی و کم‌سابقه مصرف بنزین در یک هفته پیاپی در استان‌های شمالی شد، تصریح‌کرد: این افزایش تردد موجب کندی حرکت و تاخیر حداقل پنج برابری در تردد نفتکش‌های سوخت‌رسان در جاده‌های مواصلاتی و سبب تعطیلی مقطعی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت استان گیلان و غرب مازندران شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود: تمهیدهای لازم برای تامین بنزین استان‌های شمالی با خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی و نفتکش‌های سوخت‌رسان از استان‌های همجوار و غیرهمجوار اندیشیده شده است.

 

ویس کرمی گفت: همکاران ما در همه بخش‌های تولید، نقل و انتقال‌ و توزیع فرآورده‌های نفتی بصورت شبانه‌روزی در عرصه سوخت‌رسانی فعال هستند و به‌صورت ویژه کار تامین و توزیع در استان‌های شمالی را پیگیری و نظارت می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر وزیر نفت نیز به‌طور مستمر وضع تامین و توزیع بنزین کشور و به‌ویژه استان‌های شمالی را پیگیری کرده است، افزود: نماینده‌ای ویژه‌ از سوی ستاد وزارت نفت به استان‌های گیلان و غرب مازندران اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بیان‌داشت: توزیع بنزین از روز شنبه (۱۰ شهریور) تا پنجشنبه (۱۵ شهریور) به ترتیب ۱۴۲ میلیون لیتر، ۱۳۷ میلیون لیتر، ۱۳۲ میلیون لیتر، ۱۴۰ میلیون لیتر، ۱۲۴ میلیون لیتر، ۱۳۶ میلیون لیتر در روز بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما