اخبار گیلان

بمب نقل و انتقالاتی ملوان بندرانزلی؛ “محمدرضا خانزاده” به ملوان انزلی پیوست!

از جدیدترین اخبار به دست آمده در نقل و انتقالات باشگاه‌های کشور، خبری از پیوستن محمدرضا خانراده به تیم ملوان بندرانزلی به گوش می‌رسد.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام کرد که محمدرضا خانزاده، مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس، به تیم ملوان پیوسته است.

آرمین صافدل در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا، روز سه‌شنبه، اعلام کرد که خانزاده، ۳۲ ساله، که فصل گذشته در تیم باشوندارا کینگز لیگ بنگلادش به میدان رفته بود، با مسئولان باشگاه ملوان به توافق رسیده و برای یک فصل با این تیم قرارداد امضا کرده است.

از تیم فوتبال ملوان بندرانزلی؛ آرمین صافدل افزود: “خانزاده، که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال ایران را نیز دارد، در تیم‌های پرسپولیس، فولاد، تراکتورسازی، گل‌گهر و الاهلی قطر نیز بازی کرده است.”

وی همچنین اعلام کرد که محمدحسین اکبرمنادی، دروازه‌بان فصل گذشته تیم گل‌گهر، نیز با امضای قراردادی به تیم فوتبال ملوان بندر انزلی پیوسته است.

آرمین صافدل اعلام کرد که فرید حسینی، بازیکن سرشناس فوتبال ایران، سابقه بازی در تیم های شهرخودرو و سایپا را داشته و به عنوان بازیکن سرباز در تیم فوتبال ملوان به میدان خواهد رفت.

وی همچنین افزود که مسئولان باشگاه ملوان با بازیکن گل گهر، امین پورعلی، به توافق رسیده و با او قرارداد امضا کرده‌اند. همچنین، قرارداد پدرام قاضی پور، امیرحسین یحیی زاده و سهیل فداکار نیز با تیم فوتبال ملوان تمدید شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا