اخبار روز سینما

بهتر از این‌ نمیشد؛ تقلید صدای رضا عطاران توسط یوسف تیموری!/ فیلم

تقلید صدای رضا عطاران توسط یوسف تیموری را در ادامه مشاهده کنید.

یوسف تیموری در یک برنامه تلویزیونی شبکه نمایش خانگی، با تقلید از صدای رضا عطاران شناخته شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است که از سال 1376 با مجموعه “سرزمین سبز” به فعالیت هنری پرداخت و به ویژه با نقش‌های طنز خود شناخته می‌شود. پس از یک مدت دوری از بازیگری، با قدرت بیشتر به این حوزه بازگشت و حضورش در برنامه تلویزیونی “جوکر” به‌عنوان یک رئالیتی‌شو، به عنوان نقطه اوج این بازگشت محسوب می‌شود. همچنین، در سریال “اسپینجر” که جهت پخش در شبکه نمایش خانگی آماده‌سازی شده، نیز نقش داشته است. متأسفانه در تاریخ 13 فروردین 1401 همسر یوسف تیموری درگذشت.

زندگی شخصی یوسف تیموری

یوسف تیموری، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ 6 دی ماه 1358 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک فوق دیپلم هنرستان صدا و سینما می‌باشد. محل تولد یوسف تیموری در منطقه واقف غرب تهران بود. پدر او، “فریدون تیموری”، یکی از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی در دوران پیش از انقلاب اسلامی بوده است، و مادرش حرفه‌ای خانه‌دار بوده است. او دارای دو خواهر و یک برادر می‌باشد و به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمده است.

ازدواج اول یوسف تیموری

چند سال پیش، یوسف تیموری ازدواجی با یک خانم تایلندی به نام راپان انجام داد. این ازدواج در شرایطی رخ داد که خانم راپان از سابقه داشتن یک پسر نوجوان از همسر قبلی‌اش برخوردار بود.

آشنایی این دو فرد در کشور تایلند اتفاق افتاد، زمانی که هر دو در حال خرید بلور از یک فروشگاه بودند. این آشنایی پس از مدتی به ازدواج منجر شد و این دو نفر از آن زمان تا کنون با هم زندگی می‌کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا