قیمت بلیت کنسرت که پیش بینی می شد با افزایش اجاره سالن افزایش پیدا کند، در حال حاضر محدود است و برای چند خواننده به یک میلیون و 100 هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس این خبر، بلیت کنسرت خوانندگانی که خیلی زود فروخته می شوند مانند عرفان طهماسابی، علی یاسینی، علی زندوکیلی، مسیح و آرش و… به سقف یک میلیون و 100 هزار تومان و سقف قیمت رسیده است. از اجرای سایر خوانندگان همچنان روی همین رقم 895 و 995 هزار تومان ایستاده است.

پیش بینی می شود سقف های قدیمی قیمت بلیت ها افزایش یابد تا دیگر کنسرتی زیر سقف 995 هزار تومانی در کشور برگزار نشود. ندارند

امسال برای دومین بار است که قیمت بلیت کنسرت افزایش یافته است. سقف قیمت بلیت کنسرت تا این لحظه همزمان با روزهای ابتدایی سال جدید به 895 هزار تومان می رسید. سقف قیمت بلیت کنسرت برای اجرا تا 28 اسفند 799 هزار تومان بود. این رقم برای سال 1401 699 هزار تومان و برای اجراهای 1400 495 هزار تومان بود که قبل از فرا رسیدن کرونا سقف بلیت کنسرت های پایتخت به 295 هزار تومان می رسید.

به طور کلی پذیرفته شد که با پایان ماه صفر و پایان محدودیت 2 ماهه اجرای زنده در کشور، سقف قیمت بلیت به دلیل عواملی مانند افزایش تعرفه های بخش خصوصی برای عرضه تولیداتی مانند نور و صدا و نوردیان و دستمزد کادر فنی و البته افزایش 10 درصدی اجاره بهای سالن ها، این افزایش قیمت بلیت در ابتدای ماراتن 10 ماهه خوانندگانی رخ می دهد که عموما برای سال جدید با بندهایی جدید برنامه ریزی کرده بود اما این اتفاق برای امسال از روزهای اول سال رخ داد. خورد و حالا برای دوره فعلی برای دومین بار تکرار شده است، چیز عجیبی محسوب می شود که تاکنون سابقه چندانی نداشته است.

در شرایطی که کنسرت به کالایی لوکس تبدیل شده است که همه توان خرید آن را ندارند، این افزایش سقف قیمت در دوره فعلی هیچ توجیه منطقی و قانونی ندارد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که قیمت بلیت کنسرت در سالن رویال پانوراما کیش که همیشه بالاتر از تهران بوده برای سال جدید 850 هزار تومان تعیین شده و بسیار جالب است که این سقف به یک میلیون رسیده است. و 100 هزار تومان برای اجرا در تهران.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما