اخبار روز

اختلالی در قیمت بلیط قطار اربعین نیست/ قیمت بلیط، کمتر از ۴۰۰ هزار تومان!

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اصرار اعلام کرد: قیمت بلیت‌های تمامی انواع قطار در طول ایام اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود و هیچگونه افزایشی را تجربه نخواهند کرد.

به گزارش پی ام آپ، در جلسه خبری سفرهای اربعین، میعاد صالحی اعلام کرد که قیمت بلیت قطار در ایام اربعین افزایشی نخواهد داشت. او اظهار داشت: قیمت بلیت‌های قطار در ایام اربعین کمتر از ۴۰۰ هزار تومان خواهد بود و هیچ افزایشی رخ نخواهد داد. همچنین، وی به این موضوع اشاره کرد که حوزه حمل و نقل ریلی برای انتقال زائران حسینی برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار داده است.

در امسال، خدمات به زائران با بیش از سه برابر حجم معمول تابستان ارائه خواهد شد و برای پاسخگویی به نیازهای ۶۰۰ هزار نفر، تعدادی صندلی اضافه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت راه آهن با تاکید بر اینکه امسال خط ریلی مستقیم 24 ساعته از ایستگاه خرمشهر به شلمچه تا نقطه صفر مرزی راه اندازی کرده ایم، عنوان کرد: در هر سفر 700 نفر با مسافت 15 دقیقه از ایستگاه خرمشهر به شلمچه. این مرحله در 24 مرحله انجام می شود.

صالحی با بیان اینکه ما وارث بدهی های دولت قبل هستیم، تصریح کرد: زمانی که وارد راه آهن شدم با دو میلیارد تومان بدهی مواجه بودم.

در ادامه، وی اظهار کرد: بسیاری از قطارهای مسافری در وضعیت خرابی قرار داشتند و تدریجاً ما توانستیم بخشی از این قطارهای خراب را به شبکه راه آهن بازگردانی کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان این حقیقت که سخنان او به صورت فنی و علمی می‌باشد و هیچ ابعاد سیاسی ندارد، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، حجم جابه‌جایی مسافران به ۴۳ درصد افزایش یافت و به آمار ۲۹ میلیون و ۶۷۰ هزار نفر رسید. در ۴ ماه اول سال جاری نیز حجم جابه‌جایی مسافران ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بود که نسبت به مدت مشابه در سال قبل، ۱۳ درصد رشد داشته است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا