اخبار روز سینما

بلا رمزی: فصل دوم The Last of Us در سال 2025 پخش خواهد شد

فروش ۱۱٫۷ میلیون دلاری Shazam! خشم خدایان طی خبری اعلام کردند که فیلم شزم! خشم خدایان (Shazam! Fury of the Gods 2023) در اولین روز فروشی ۳ و ۴ میلیون دلاری است که برای این فیلم به هیچ عنوان فروش خوبی نیست. آخریناً خبر این فیلم در سه روز اول اکرانـش منتشر شده است که ادامه این خبر را بررسی کرد.

پیش بینی شد که این فیلم در سه روز اول موفق شود تا ۳۵ میلیون دلار را تجربه کند اما این فیلم در این سه روز تنها ۱۱ , ۷ میلیون دلار دلار فروش داشته است.

این فروش به عنوان این فیلم که هزینه ساخت میلیون میلیون دلاری برای فروش خوبی دارد، قسمت پیشین این فیلم به نام نام به نام به نام شزم (Shazam 2019). قسمت اول با ساخت ۹۰ الی ۱۰۰ میلیون دلاری ۳۶۶ میلیون دلاری داشت، فروشی به نظر می رسد قسمت دوم به آن نزدیک هم نمی تواند بشود.

در قسمت این فیلم که داستان چند سال فیلم اول را روایت می کند می بیند که خانواده بیلی با ترکیبی می کنند تا جلوی نابود شدن دنیا توسط دختران دختران اطلس اطلس اطلس اطلس اطلس دختران اطلس اطلس آن ها برای این کار باید برای صلح با خدایان سفر کنند.

از بازیگرانی که در فیلم ایفای نقش می کنند می توان اشاره کرد: «زکری لی وای»، «اشر آنجل آنجل آنجل آنجل»، آنجل آنجل اشر آنجل آنجل وای وای لی لی بورت»، «جایمن هانسو»، «ایان چن» و « راس باتلر».

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا