اخبار روز سینما

مدونا و چهره ای جدید که به سختی قابل تشخیص است!/جزئیات

مدونا، خواننده 65 ساله آمریکایی که زمانی زیبایی او شهرت جهانی داشت. او بسیاری از جراحی های غیر متعارف انجام داده است.

به گزارش صبح؛ عکس‌های این خواننده ۶۵ ساله در آخر هفته دوباره در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن‌ها غیرقابل تشخیص به نظر می‌رسید و باعث شد برخی از کاربران بگویند چهره او دردناک است.

با وجود سال‌ها گمانه‌زنی، مدونا اخیراً اعتراف کرد که جراحی پلاستیک انجام داده است، اما فاش نکرد که این عمل‌ها چه بوده و چند بار زیر چاقو رفته است.

دکتر بری واینتراب که عکس‌های قبل و بعد از مدونا را بررسی کرد، گفت که نشانه‌هایی از حداقل 12 عمل زیبایی دیده است.

افشاگری جراح زیبایی از تعداد عمل های مدونا

او گفت که یکی از واضح ترین تغییرات در گونه های او بود که اکنون پف کرده و بسیار پرتر شده است، احتمالاً به دلیل تزریق های متعدد فیلر پوستی که ماده ژل مانندی را زیر پوست تزریق می کند.

او اشاره کرد که مدونا گودی علامت مشخصه خود را احتمالاً به دلیل پرکننده ها از دست داده است.

دکتر واینتراب از بالای صورتش شروع کرد و گفت که به وضوح ابروهایش را بالا انداخت. او گفت: “شما خط صاف‌تری خواهید دید، که ممکن است نشان دهنده برشی در جلوی خط مو باشد.” [برای بالا کشیدن پوست]وجود داشت.

ابروهای آنها [همچنین]آنها بالاتر از جایی هستند که ابروهای او در سال 1986 بودند، یعنی فاصله بین مژه های او و ابروهای او بسیار بیشتر از ابروهای ما است. در یک سوم بالایی صورتش حجم بیشتری می بینید.

او همچنین گفت که کارهایی روی پلک هایش انجام داده است تا ظاهری جوان تر به پلک هایش بدهد و چین و چروک ها را از بین ببرد.

وی گفت: وقتی به 60 سالگی می‌رسی، اغلب در پلک‌های پایین پاکت‌های چربی و در پلک بالایی مقداری پوست اضافی وجود دارد.

تغییرات را در پلک، پیشانی و ناحیه چشم پاک کنید.

با این حال، در این تصاویر شما هیچ یک از آنها را نخواهید دید. پلک پایین او کاملا صاف است، یعنی احتمالاً پوست آن برداشته شده است. جیب های چربی نیز از بین رفته است. بنابراین چیزی که می بینید این نرمی و سفتی در اطراف است و ناشی از جراحی لیفتینگ  است.

او اضافه کرد که مدونا احتمالاً روی پیشانی و اطراف چشم‌هایش نیز بوتاکس زده است زیرا هنگام حرکت صورتش هیچ چین و چروکی وجود نداشت.

او همچنین متوجه شد که خال مشخص مدونا در بالای لب او بسیار کوچکتر به نظر می رسد.

دکتر واینتراب معتقد است که حداقل یک بار عمل بینی انجام داده است.

وی با اشاره به عکسی در سال ۱۹۸۶ گفت: در تصویر اصلی نوک بینی شکسته و سوراخ های بینی قوس ندارد. [اما اکنون]بینی تیزتر است. و اگر دقت کنید، سوراخ چپ بینی نیز کمی بالاتر از سمت راست است.

او همچنین گفت که ظاهر بسیار پرتر صورتش به دلیل پرکننده‌ها و تزریق‌های مکرر چربی است. وی گفت: گونه های مدونا بسیار بسیار پرتر است و این به دلیل تزریق چربی یا فیلر است.

همچنین دارای دو گودی کوچک در هر طرف است. [در تصویر اصلی]حالا شما آنها را نمی بینید زیرا آنها پر از چربی هستند.

او می گوید: اگر به عکس او در سال 1986 نگاه کنید، او مانند یک فرد معمولی در چین لب بین لب و بینی خود(نازو لبیال) داشت. اما در عکس آخر کاملا صاف است، یعنی نه تنها فیلرهای زیادی داشته، بلکه لیفت صورت هم انجام داده است.

 تغییر شکل کامل مدونا پس از 12 عمل جراحی

منبع: فرارو

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا