اخبار روز سینما

لاغری نرگس محمدی همه را شوکه کرد! / راز لاغری خانم بازیگر چیست؟

نرگس محمدی، نامی درخشان در صنعت سینما و تلویزیون ایران است. هم‌اکنون او با بازی در نقش پروین اعتصامی، با نامی که بر لبان عشاق هنر قرار گرفته، بر سر زبان‌هاست. نرگس محمدی همسر علی اوجی است و پیش از ورود به دنیای بازیگری، در حرفهٔ پرستاری فعالیت داشت. به لطف سریال محبوب “ستایش”، او به شهرت رسیده است.

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی، متولد 9 فروردین 1362 در شهر تهران است. او پس از اتمام تحصیلات لیسانس در رشتهٔ پرستاری، به کلاس‌های بازیگری مشغول شد و علاقهٔ خود به هنر تماشایی را به حرفهٔ بازیگری تبدیل کرد. اما شهرت او به واسطهٔ نقشی که در سریال پرطرفدار “ستایش” ایفا کرد، زیاد شد.

نرگس محمدی، اصالتاً اهل سراب آذربایجان شرفی است. او یک خواهر به نام سارا و یک برادر کوچکتر به نام محسن دارد.

نرگس محمدی

نرگس محمدی از تئاتر تا ستایش

نرگس محمدی، حرفهٔ هنری خود را در سال 1383، وقتی 19 سال داشت با فعالیت در تئاتر شروع کرد.  برای اولین بار در فیلم “تنهایی باد” به صحنهٔ سینما رفت و با تجربهٔ پنجمین فیلم خود در فیلم “آناهیتا” در سال 1387 جلوی دوربین درخشید. در سال 1389، وقتی 25 ساله بود، با بازی در سریال معروف “ستایش” وارد عرصهٔ تلویزیون شد و شهرت و شناخت وی با این مجموعه آغاز شد. از آن زمان به بعد، نرگس محمدی اکثراً با نام و شهرتی که در این سریال به دست آورده است، شناخته می‌شود.

نرگس محمدی در نقش پروین

نرگس محمدی از پرستاری تا صدا و سیما

از ابتدا، آرزوی من برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ هنر بود، اما در روزی که باید در آزمون ورودی هنرستان صدا و سیما شرکت کنم، یک اتفاق ناگوار برایم رخ داد و فرصت شرکت در آزمون را از دست دادم. به همین دلیل، تصمیم گرفتم در کلاس‌های علوم تجربی در دبیرستان شرکت کنم و پس از آن در دانشگاه در رشتهٔ پرستاری پذیرفته شدم. این تغییر مسیر در تحصیلاتم، بر اساس شرایط بوده است که آن روز به وجود آمده بود، اما علاقهٔ من به هنر همچنان در دلم زنده است.

ازدواج و همسر نرگس محمدی

در دورهمی مهران مدیری، که در ماه شهریور سال 95 برگزار شد، نرگس محمدی به عنوان یکی از مهمانان حاضر بود و با صداقت کامل در این برنامه اظهار کرد که مدت‌هاست خواستگاری نداشته است.

چند ماه بعد، در ماه اردیبهشت سال 96، نرگس محمدی با علی اوجی به ازدواج کرد. خبر این عروسی با انتشار چند عکس از مراسم عقد در منطقه سعادت آباد تهران، به رسانه‌ها منتقل شد.

مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد. این مراسم، یکی از لحظات مهم در زندگی نرگس محمدی و علی اوجی بود و با حضور در محل مقدس، عقد مقدس خود را جشن گرفتند.

برنامه نرگس محمدی برای ادامه بازیگری

امیدوارم یک روز فرصتی برای همکاری با برخی از کارگردانانی که همیشه تحسینشان می‌کنم، به من دست بدهد.

در ضمن، آرزو دارم در صنعت سینما به عنوان یک هنرپیشه فعال‌تر شوم و در نقش‌های متفاوتی به ایفای نقش بپردازم.

خانواده نرگس محمدی

از خدا می‌خواهم روزی به قدری ثروتمند شوم که بتوانم یک خانه بسیار بزرگ را خریداری کنم و در کنار خانواده‌ام زندگی کنیم.

عشقی که نسبت به محس، سارا و مادرم در دلم حس می‌کنم، غیرقابل توصیف است و من هیچگاه تمایلی به جدا شدن از آنها ندارم. خانواده، تنها نعمتی است که خداوند به انسان می‌بخشد و آن را نمی‌توان تکرار کرد. از تمام قلبم، محس، سارا و مادرم را دوست دارم.

بیوگرافی همسر نرگس محمدی

علی اوجی، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، در تاریخ 17 اسفند 1362 در تهران به دنیا آمد.

وی در رشتهٔ کارگردانی تحصیل کرده است و فعالیت حرفه‌ای خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه آغاز کرده است. پس از آن، به عنوان تهیه‌کننده موسیقی فعالیت نموده و در حال حاضر نیز به بازیگری نیز مشغول است.

علی اوجی، متولد شیراز است و فرزند مرحوم حسن اوجی، که یک خطاط مشهور بود است. او با انتخاب نام “علی” برای پسرش، ارادت خود به حضرت علی (ع) را نشان داد.

وی در سن ۱۴ سالگی، شروع به ساخت فیلم‌های کوتاه کرد و یکی از این فیلم‌ها را به مسعود کیمیایی، یک کارگردان مشهور، اهدا کرد. پس از تشویق این کارگردان، تصمیم گرفت مسیر هنری خود را در این حوزه ادامه دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا