اخبار روز سینما

بعد از “امپراطور افسانه ها” سریال جا میونگ گو آماده پخش شد نوروز نوه جومونگ در راه است.

سریال کره ای «جا میونگ گو» که داستان زندگی نوه «جومونگ» را روایت می کند، مراحل دوبله را پشت سر گذاشته تا در ایام نوروز از شبکه تماشا پخش شود.

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از پخش سریال «امپراطور افسانه ها» که در ادامه سریال «افسانه جومونگ» بود، شبکه تماشا سریال «جا میونگ گو» را برای پخش در ایام نوروز آماده کرد. این سریال در واقع اسپین آف سریال Legend of Jumong است که داستان زندگی نوه این شخصیت محبوب را روایت می کند.

سریال “جا میونگ گو” یک درام محصول سال 2009 کره جنوبی است که در 39 قسمت پخش شده است. البته قرار بود این سریال در 50 قسمت تهیه شود اما عدم استقبال مخاطبان باعث شد تعداد قسمت ها کاهش پیدا کند.

پوستر سریال Jamyeong-go که اولین بار در سال 2009 از شیکه SPS پخش شد.

سریال «جا میونگ گو» داستان ادامه سلطنت موهیول، نوه جومونگ است. در خلاصه تاریخ آن آمده است: امپراتوری ناکرنگ طبل مقدسی داشت که با حمله دشمن به طور خودکار به صدا در می آمد و همه را مطلع می کرد تا گرفتار شبیخون نشوند.

«جونگ ریو وون» در نقش شاهزاده جامیونگ، «جونگ کیونگ هو» در نقش شاهزاده هودونگ، «پارک مین یانگ» در نقش شاهزاده لاهی، «مون سونگ گان» در نقش موهیول، پادشاه گوگوریو از بازیگران اصلی این سریال کره ای هستند. و «لی میونگ وو» نیز آن را کارگردانی کرده است.

سریال جا میونگ گو به کارگردانی امیر حکیمی در واحد دوبلاژ صدا وسیما دوبله شد و صداپیشگانی چون شیلا آژیر، نسرین اسنجانی، بابک اشکوبوس، ارغوان افراسیاب، ماهوش افشاری، رضا الماسی و … صداپیشگی کردند.

این سریال در ایام نوروز در باکس ساعت 19 پخش می شود که به پخش سریال های شرقی اختصاص دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا