اخبار روز

بعد از استفاده این صندلی را بسوزانید!

معمولاً ما نمی‌خواهیم مبلمانمان قابل اشتعال باشد، اما چهارپایه بریکت رنو دفرانسسکو آن را تشویق می‌کند. این مدفوع ساخته شده از سیب زمینی و خاک اره، به گونه ای طراحی شده است که در شومینه ریخته می شود تا در پایان استفاده از آن گرما ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، ابعاد خود چارپایه 29*29*43 سانتی متر است و طراحی بسیار ساده ای دارد البته از 9 پایه تشکیل شده است. این مقدار کمی بیش از حد به نظر می رسد، اما این عدد برای اطمینان از قوی بودن آن برای تحمل وزن فردی که روی آن نشسته است، ضروری بود.

به گزارش نیواطلس، البته، اگر به اندازه کافی مصمم باشید، می توانید تقریباً هر مبلمان چوبی را بسوزانید، اما اکثر مبلمان های دیگر دارای پوشش و مواد شیمیایی دیگری هستند که می توانند مضر باشند. نیازی به بریکت های فلزی ندارد و در اصل بسیار شبیه گلوله های چوبی بزرگ است. متأسفانه تا جایی که می توانیم بگوییم بوی سیب زمینی سرخ شده در هنگام سوختن به مشام نمی رسد.

طراح سخت تلاش کرد تا ترکیب مناسبی از سیب زمینی و خاک اره را پیدا کند تا این ایده محقق شود. او همچنین اشاره می کند که می توان آن را مستقیماً در کارخانه های چوب بری، نجارها و کارگاه هایی که مقادیر زیادی چوب را پردازش می کنند، فقط با یک فشار دادن ساده درست کرد.

این شرکت سازنده توضیح می دهد: فرآیند تولید قطعات مبلمان هم ساده و هم از نظر محیطی بی طرف است. چوب باقی مانده در کنار سیب زمینی، یکی سایر اجزای طبیعی که به طور کامل توسط صنایع غذایی مصرف نمی شوند، فشرده می شوند. برای دستیابی به ترکیب بهینه، چندین آزمایش لازم است. یافتن ترکیب کاملی از خاک اره و سیب زمینی برای ایجاد یک ماده سازگار دشوار است.

محکم و بدون کپک

در مورد این پروژه، ما یک خانواده از اشیاء را تصور می کنیم که عملکرد آنها قبل از سوختن کامل عناصر آنها فقط یک حالت موقت است. این اشیاء بدون افزودنی های شیمیایی یا اجزای فلزی ساخته می شوند و می توان آنها را با استفاده از آتش برای گرمایش به طور کامل بازیافت کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا