اخبار روز

بشار رسن به تراکتور نزدیک شد. هواداران پرسپولیس شوکه شدند

بشار رسن، هافبک محبوب سابق پرسپولیس به تراکتورسازی نزدیک شده است. این انتقال در حالی صورت می گیرد که پرسپولیسی ها علاقه زیادی به این بازیکن دارند و جدایی از این تیم را بسیار سخت کردند.

بازیکن محبوب و سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه انتقال به تراکتورسازی است.

به گزارش ایرنا، بشار رسن نامی آشنا برای هواداران فوتبال ایران و نامی محبوب برای هواداران پرسپولیس است. این بازیکن پس از درخشش در تیم ملی فوتبال عراق و در باشگاه نیروهاوایی به سرخ پوشان پایتخت پیوست و با 104 بازی در چهار سال حضورش در این تیم خاطرات عالی و شیرینی را برای سرخ پوشان رقم زد.

رسن پس از 4 سال حضور در پرسپولیس در سال 2021 برای همیشه از این تیم جدا شد و برای پوشیدن لباس تیم قطری راهی فوتبال قطر شد. این بازیکن که به صورت قرضی در المرخیه قطر حضور داشت حالا مورد توجه باشگاه تراکتورسازی تبریز قرار گرفته است. او در این فصل 11 بازی برای تیم قطری انجام داده و 3 گل و 3 پاس گل داده و هواداران پس از علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی در تلاش هستند تا چهارمین بازیکن سابق پایتخت را به تبریز جذب کنند.

با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که تراکتور مذاکرات خوبی با این بازیکن عراقی داشته و در صورت عدم مشکل رسن به ایران برمی گردد تا این بار لباس تراکتورسازی را بر تن کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا