اخبار روز

بسیاری از اعضای بدن تکه تکه شده/ هر 70 کیلو از اعضای بدن کشف شده، شهید محسوب می شود

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا
خبرنگار شبکه «روسیه الیوم» امروز (یکشنبه) به نقل از امدادگران نوار غزه گزارش داد که به دلیل تکه تکه شدن بدن انسان در حمله روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الطبعین» در مرکز نوار غزه تمام 70 کیلوگرم اعضای بدن که امدادگران در این مدرسه به عنوان شهید کشف می کنند.

یک شبکه روسی به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه گزارش داد که حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به مدرسه التابین در نوار غزه به حدی شدید بود که اعضای بدن بسیاری از فلسطینی ها تکه تکه شده و قابل شناسایی نبود.

به گزارش فارس؛ خبرنگار شبکه «روسیه الیوم» امروز (یکشنبه) به نقل از امدادگران نوار غزه گزارش داد که به دلیل تکه تکه شدن بدن انسان در حمله روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به مدرسه «الطبعین» در مرکز نوار غزه تمام 70 کیلوگرم اعضای بدن که امدادگران در این مدرسه به عنوان شهید کشف می کنند.

رژیم صهیونیستی صبح دیروز در نماز صبح با سه بمب 2000 پوندی به مدرسه الطبین در مرکز غزه حمله کرد و بیش از 100 فلسطینی را شهید و ده ها تن دیگر را زخمی کرد.

امروز شبکه ایلیم روسیه با اشاره به اینکه دیروز هلال احمر فلسطین تعداد شهدا را 93 نفر غیر نهایی اعلام کرد و گفت که تعداد زیادی قطعه قطعه شده است.

خبرنگار روسی الیوم با اشاره به اعلام روز گذشته هلال احمر فلسطین از افزایش تعداد شهدای این حمله به 125 نفر خبر داد.

حمله دیروز با واکنش شدید کشورهای منطقه و جهان مواجه شد.

کشورهای عراق، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، ترکیه، جمهوری اسلامی ایران، کویت، مصر، اردن و … هر کدام در بیانیه ای شدید این حمله را محکوم کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا