اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

بسته های ویژه تلفن همراه و اینترنت همراه اول به مناسبت روز خرم آباد

همراه اول با ارائه طرح های ویژه مکالمه و اینترنت رایگان و همچنین تخفیف های جذاب برای خرید نت باکس شبکه و بیمه گوشی به استقبال روز خرم آباد رفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول همزمان با «روز خرم آباد» هدایای جذابی را برای مشترکین استان لرستان و شهرستان خرم آباد در نظر گرفته است.

خرم آباد به خاطر چشمه ها و سراب های زیبایش به شهر هزار چشمه معروف است و جاذبه های گردشگری فراوانی از جمله قلعه فلک الافلاک، پارک جنگلی مخمل کوه، پل شکسته، دریافچه کیو، آبشار نوژیان، آبشار افرینه و… است.

با توجه به این جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی، روز 20 اردیبهشت ماه را روز خرم آباد نامیده اند.

به همین مناسبت علاوه بر ارائه تماس رایگان در این روز (20اردیبهشت ماه 1402) که با شماره گیری کد دستوری «10 ستاره، 4 ستاره، 2 مربع» فعال می شود، حداکثر تخفیف در خرید بسته های اینترنتی و مدار فیروزه ای همچنین امکان تماس برای مشترکین خرم آبادی در نظر گرفته شده است.

فعال سازی این بسته ها با شماره گیری کد دستوری «ستاره 121 مربع» امکان پذیر است.

ابتدا یک میلیون ریال اعتبار هدیه برای خرید بیمه گوشی از طریق «بیمه آی» از طریق این لینک https://yun.ir/rb2edg در نظر گرفته شده است.  و با کد تخفیف phone-KHORAMABAD تا 30 اردیبهشت ماه قابل استفاده است.

همچنین برای خرید «نت باکس» که وسیله ای هوشمند برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است برای خرم آبادی ها اعتباری بالغ بر 1.5 میلیون ریال در نظر گرفته شده است که خرم آبادی ها می توانند تا 30 اردیبهشت ماه با مراجعه به لینک. www.netbox.info/store و کد تخفیف phone-KHORAMABADاز آن استفاده کنند.

 

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان بسته های ویژه تلفن همراه و اینترنت به مناسبت روز خرم آباد

که در تاریخ 2023-05-10 14:01:56 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا