اخبار ورزشی

رونالدو و مشکل بزرگش در عربستان!

کریستیانو رونالدو فاش کرد زمانی که برای اولین بار برای پیوستن به النصر به عربستان سعودی رفت، با گرمای بیش از حد این کشور دست و پنجه نرم کرد.

هیچکس انتظار نداشت رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد در اواخر سال گذشته به لیگ برتر عربستان سعودی برود. با این حال او به النصر قرض داده شد و کریم بنزما هم تیمی سابق او در رئال مادرید نیز راهی عربستان شد.

نیمار یکی از نام هایی است که درباره حضور او در عربستان شنیده می شود اما این انتقال هنوز صورت نگرفته است. رونالدو با به ثمر رساندن 14 گل در 16 بازی لیگ و کسب عنوان پنجمین گلزن برتر، نشان داد که مشکلی برای تطبیق با لیگ عربستان ندارد. با این حال، تنها مشکل رونالدو در عربستان این است که آنجا چقدر گرم است. چیزی که برنده 5 توپ طلا فاش کرد این بود که با ورودش به عربستان با این مشکل دست و پنجه نرم کرد. او به لایو اسکور گفت: “بزرگترین تفاوتی که در عربستان سعودی با آن مواجه شدم گرما بود، اما اکنون واقعا به آن عادت کرده ام.” هواداران اینجا شگفت‌انگیز هستند و از من استقبال کردند و همیشه بسیار دوستانه هستند. هر لیگ و کشوری متفاوت است و من بسیار مفتخرم که سه لیگ مختلف را در اروپا تجربه کردم و همه آنها را بردم.

ژانویه گذشته که رونالدو وارد ریاض شد، دمای هوا 20 درجه بود و اکنون به 41 درجه رسیده است.

رونالدو در حال حاضر با پرتغال در مقدماتی یورو 2024 حضور دارد و باید در دو بازی به مصاف بوسنی و هرزگوین و ایسلند برود.

مقامات فوتبال عربستان با جذب ستارگان بزرگ فوتبال جهان از یک سو به دنبال کسب اعتبار و میزبانی رویدادهای بزرگ جهانی هستند و از سوی دیگر به دنبال توسعه فوتبال در کشور خود هستند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا