اخبار روز

بر اساس یک نظرسنجی، میشل اوباما تنها جایگزین بایدن برای شکست ترامپ است

به گزارش بازتاب آنلاین، بر اساس این نظرسنجی رویترز و ایپسوس، میشل اوباما نه تنها تنها گزینه فرضی برای شکست ترامپ در نظرسنجی ها است، بلکه در صدر محبوبیت مردم قرار دارد و ترامپ و بایدن همه را بیشتر دارند. بیش از 10 درصد عقب است.

گفته می شود که میشل اوباما علاقه ای به نامزدی در انتخابات ندارد، در حالی که درخواست ها برای کناره گیری بایدن از رقابت ها از زمان مناظره هفته گذشته به اوج خود رسیده است.

به گزارش ایرنا، این نظرسنجی نشان می دهد که نزدیک به 60 درصد موافق کناره گیری بایدن از رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری هستند که حدود 33 درصد از دموکرات ها از جمله آنها هستند.

میشل اوباما از حمایت 50 درصد از رای دهندگان ثبت نام شده برخوردار است، در حالی که تنها 39 درصد می گویند که به ترامپ رای خواهند داد.

سایر نامزدهای احتمالی دموکرات یا عملکردی مشابه ترامپ یا بدتر از بایدن دارند:

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور بایدن، یک درصد از ترامپ شکست خورد. ترامپ ۴۳ درصد و هریس ۴۲ درصد آرا را به دست آوردند.

گوین نیوسام، فرماندار دموکرات کالیفرنیا، کمتر از 3 درصد آرا را به خود اختصاص داده است و سایر نامزدهای احتمالی دموکرات نیز بین 34 تا 39 درصد آرا را کسب کرده اند.

هیئت تحریریه نیویورک تایمز در سرمقاله این نشریه آمریکایی پس از اولین مناظره بایدن و دونالد ترامپ در توصیه ای به رئیس جمهور آمریکا نوشت: بهترین خدمتی که جو بایدن در حال حاضر می تواند برای مردم این کشور ارائه کند. ” عبارت است از: انصراف از رقابت برای پیروزی در انتخابات 2024.

بایدن 81 ساله روز جمعه از خود دفاع کرد و مدعی شد: «اگر با تمام وجودم باور نمی‌کردم که می‌توانم این کار را انجام دهم، دیگر نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شدم».

ترامپ از سال 2016، زمانی که برای اولین بار رئیس جمهور ایالات متحده شد، یکی او یکی از چهره های برجسته حزب جمهوری خواه است که در انتخابات 2020 به رقیب دموکرات خود جو بایدن شکست خورد.

آمریکایی در روز سه شنبه، 5 نوامبر 2024 (15 آبان 1403) برای انتخاب رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای بروید. برنده این انتخابات دوره چهار ساله ریاست جمهوری خود را از ژانویه 2025 آغاز خواهد کرد.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا