اخبار ارز دیجیتال

بریک‌اوت بایننس کوین از محدوده تثبیت: آیا قیمت به ۶۰۰ دلار می‌رسد؟

توکن بومی بایننس (BNB) در بازار پرنوسان ارزهای دیجیتال مورد توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران قرار گرفت.

طبق داده‌ها، قیمت بایننس کوین، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵ درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت باعث شد که بایننس کوین عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین، اتریوم و سولانا داشته باشد.

قابل توجه است که این افزایش قیمت پس از بریک‌اوت از محدوده تثبیت بین ۴۹۸ دلار و ۵۲۵ دلار رخ داده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، این بریک‌اوت، بایننس کوین را وارد روند صعودی کرد و قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) در بازه زمانی روزانه رسیده است.

با توجه به تحلیل تکنیکال، احتمالاً بایننس کوین در روزهای آینده ۱۰ درصد دیگر افزایش قیمت خواهد داشت و به سطح ۶۰۰ دلار نزدیک می‌شود. شایان ذکر است که تثبیت قیمت در نزدیکی سطح حمایت نشان‌دهنده وجود تمایلات صعودی است.

با این حال، در زمان نگارش این خبر، قیمت کمی عقب‌نشینی کرده و با ۳ درصد افزایش روزانه در محدوده ۵۳۸ دلار قرار دارد. همزمان با این افزایش قیمت، حجم معاملات ۲۴ ساعته نیز ۵.۲۲ درصد افزایش داشته و به ۱.۵۹۱ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، تمایل معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به بایننس کوین در حال افزایش است. طبق داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (CoinGlass)، سود باز قراردادهای بایننس کوین در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ درصد افزایش یافته است.

همچنین در بازه‌های زمانی ۱ ساعته و ۴ ساعته نیز به ترتیب ۲.۵ درصد و ۴.۶ درصد افزایش سود باز ثبت شده است.

در حالی که بایننس کوین افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه می‌کند، دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و سولانا، در ابتدای امروز با کمی کاهش قیمت مواجه شدند. البته، در حال حاضر، این کاهش قیمت به افزایش قیمت جزئی تبدیل شده است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا