اخبار روز سینما جهان

بریتنی اسپیرز بعد از جدایی از سام اصغری، برای همسرش خانه اجاره می کند! /جزئیات

بریتنی اسپیرز هر ماه 10 هزار دلار برای اجاره خانه به سام اصغری، که تازه از هم جدا شده‌اند، می‌دهد.

نو به نقل از تایمز نوشت: بریتنی اسپیرز پس از جدایی و طلاق جنجالی سام اصغری با پرداخت اجاره بها موافقت کرده است! چند هفته ای است که سام از خانه مشترک خود با بریتنی به مکان جدیدی نقل مکان کرده است و اکنون برخی منابع نزدیک به آن گفته اند که بریتنی اسپیرز اجاره خانه جدید سام را پرداخت می کند که ماهیانه 10000 دلار است.

خانه جدید سام اصغری یکی از آپارتمان های لوکس لس آنجلس است!

بریتنی اسپیرز اخیراً پستی را منتشر کرده است که ادعا می کند به همسر سابقش سام اصغری اشاره کرده است. او در پست جدید خود نوشت: اگر جرات داری با من روبرو شو.

پس از طلاق جنجالی بریتنی از سام اصغری، مدونا درخواست جالبی از بریتنی کرده است. مدونا از بریتنی اسپیرز می خواهد که در یکی از کنسرت های آینده اش به او بپیوندد.

مدونا که هفته گذشته تولد 65 سالگی خود را با شش فرزندش در لیسبون پرتغال جشن گرفت، پس از بهبودی از بیماری که اوایل تابستان او را در مراقبت های ویژه قرار داد، به آرامی تور خود را از سر می گیرد.

به دنبال تغییرات در برنامه کنسرت مدونا، به نظر می رسد که او می خواهد اسپیرز در یکی از پنج کنسرت او در لس آنجلس در ماه مارس اجرا کند.

دوستی مدونا و بریتنی به سال‌ها قبل برمی‌گردد و مدونا یکی از مهمانان مشهور عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری در ژوئن 2022 بود.

یکی از انگیزه های اصلی مدونا برای این اجرای مشترک، جشن بیستمین سالگرد همکاری موفقیت آمیز آنها در قطعه «من در برابر موسیقی»  است که در اکتبر 2003 منتشر شد.

لازم به ذکر است که مدونا در ابتدا دوست داشت بریتنی اسپیرز در تور امسال حضور داشته باشد اما به دلیل بیماری او همه چیز به تعویق افتاد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا