اخبار روز سینما

برگزاری جشنواره بهار نارنج در 4 روز و رونمایی از سرود ملی بهار نارنج

شهردار کومله با بیان اینکه جشنواره بهارنارنج در چهار روز برگزار می شود، گفت: در روز جشنواره از آهنگی با موضوع بهارنارنج رونمایی می شود.

بازتاب آنلاین، منوچهر مهدی پور شهردار کومله با اشاره به برگزاری جشنواره چهار روزه بهار نارنج در آن شهر گفت: جشنواره بهار نارنج فرصتی برای نمایش فرصت های گردشگری گیلان است و با قوت و قدرت برگزار می شود. قدرتی مثل یک سال گذشته

شهردار کومله با اعلام اینکه جشنواره بهار نارنج در چهار روز برگزار می شود، گفت: روز اول این جشنواره به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و در روز دوم به غذاهای محلی و بومی گیلان می پردازیم.

مهدی پور با اعلام برپایی 100 غرفه صنایع دستی و غذا در جشنواره بهار نارنج در کومه، گفت: جشنواره بهار نارنج فرصتی برای نمایش غذاهای محلی و صنایع دستی و همچنین فرصت های گردشگری گیلان است.

به گفته وی جشنواره بهار نارنج سال گذشته با استقبال خوب مردم و گردشگران مواجه شد و پیش بینی می شود امسال نیز این استقبال تکرار شود.

شهردار کومله از ثبت ملی جشنواره بهار نارنج خبر داد و افزود: ملی بودن جشنواره به معرفی محصولات کومله و بهارنارنج و تقویت گردشگری این شهر کمک می کند.

مهدی پور در خصوص گردشگری کومه گفت: جشنواره بهار نارنج فرصتی برای رونق اقتصاد گردشگری در کومله است.

وی در خصوص سرویس حمل و نقل رایگان به محل جشنواره افزود: هفت مینی بوس برای انتقال مسافران از مرکز کومله به محل جشنواره مستقر شد.

شهردار کومله با اعلام برندسازی جشنواره بهار نارنج افزود: همزمان با تداوم جشنواره بهار نارنج در کومله به دنبال برندسازی آن هستیم.

مهدی پور با تاکید بر لزوم ساماندهی محصولات بهارنارنج در کومه گفت: جشنواره مقدمه ای برای ثبت نام محصولات بهارنارنج و ساماندهی محصولات است.

وی بر ساماندهی معضل ترافیک در جشنواره بهار نارنج تاکید کرد و افزود: مقدمات رفع مشکلات ترافیکی جشنواره بهار نارنج فراهم شده است که البته با کمک مسافران و گردشگران محقق خواهد شد.

شهردار کومله در خصوص ساماندهی معضل زباله در جشنواره بهار نارنج گفت: با تدابیر اتخاذ شده مشکلی در ساماندهی معضل پسماند نخواهیم داشت و خدمات شهری نیز آمادگی خوبی دارند.

مهدی پور با اعلام رونمایی از سرود ملی بهارنارنج گفت: این سرود در روز جشنواره و با محوریت بهارنارنج رونمایی می شود.

شهردار کومله به همراه محمدرضا جلالی فرماندار شهرستان لنگرود با استاندار گیلان دیدار و از وی تعهد مثبت برای حضور در جشنواره بهارنارنج دریافت کردند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا