اخبار روز سینما

برنده جوکر 2 کیست؟ کدام شرکت‌کننده در فصل اول سری دوم برنده شد؟

رئالیتی شو جوکر 2 یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های اخیرا در پلتفرم فیلیمو است که به تازگی برنده جوکر 2 در قسمت آخر مشخص شد.

اگر از طرفداران جوکر هستید، حتما می‌دانید که قوانین و چالش‌های این برنامه چقدر جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌اند. در این فصل، جمعی از چهره‌های محبوب و شناخته‌شده از عرصه‌های مختلف مانند هنر، ورزش، موسیقی و… در فضایی متفاوت و چالش‌برانگیز روبروی یکدیگر قرار گرفتند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


برنده جوکر 2 کیست؟

در فصل اول مجموعه جوکر 2 «نیما شعبان‌نژاد»، «هادی کاظمی»، «جواد رضویان»، «نصرالله رادش»، «امیرحسین رستمی»، «بهرنگ علوی» و «محمدرضا علیمردانی» به عنوان شرکت‌کننده حضور داشتند. در طول این فصل هر شرکت‌کننده با استفاده از شوخی‌ها، داستان‌های بامزه، تقلید شخصیت‌ها و هر ترفندی که بلد بود، حریفان خود را به خنده وادار می‌کرد، اما چه کسی در انتها برنده شد؟

برنده جوکر 2
رئالیتی شو جوکر 2

قسمت پنجم و آخر جوکر 2 که امروز (13 تیر 1403) منتشر شد، آخرین چالش‌های فصل اول را به تصویر کشید. در انتها «نصرالله رادش» توانست برنده فصل اول جوکر 2 باشد. این برنامه از نگاه مخاطبان بسیار جذاب بود و باید انتظار ساخت و انتشار فصل دوم از دوره دوم این مجموعه را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی برنامه جوکر 2 چیست؟ آیا این مجموعه را دنبال می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا