اخبار خودرو

برنامه نمایشگاه خودرو مشهد 1403 اعلام شد

برنامه نمایشگاه خودرو مشهد 1403 اعلام شد

مجری نمایشگاه خودرو مشهد 1403 در جمع خبرنگاران از برنامه های این رویداد خودرویی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری لاست خودرو، نمایشگاه خودرو مشهد 1403 از ساعت 28 الی 31 شهریور ماه جشن گرفته می شود. به گفته برگزارکننده این رویداد، ساعات بازدید از این رویداد از ساعت 16 تا 22 خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه خودرو به ستاد دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد مراجعه کنند.

مشهد در سال های اخیر پس از تهران میزبان بزرگ ترین نمایشگاه خودرو کشور بوده است. این نمایشگاه با توجه به زیرساخت ها و تنوع بازدیدکنندگان توانسته جایگاه خوبی در بین رویدادهای خودرویی داشته باشد. هر ساله در نمایشگاه خودرو مشهد، خودروسازان و واردکنندگان محصولات جدید خود را عرضه می کنند. به گفته مجری نمایشگاه خودرو مشهد 1403، این رویداد با ارائه بیش از 10 محصول جدید جشن گرفته می شود.

همچنین با توجه به بازگشت شرکت های واردکننده به بازار کشور، محصولات خارجی با مدل 2024 در این دوره از نمایشگاه خودرو مشهد حضور خواهند داشت. بر اساس این رویکرد می توان پیش بینی کرد که نمایشگاه خودرو مشهد امسال، یکی یکی از پر رونق ترین و مهم ترین رویدادهای خودرویی کشور خواهد بود. چرا که علاوه بر ارائه محصولات جدید از خودروسازان و مونتاژکنندگان ملی، چندین شرکت واردکننده قصد دارند برای اولین بار محصولات جدید خارجی را در این نشست مهم ارائه کنند.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا