اخبار خودرو

برنامه عرضه خودروهای وارداتی جدید اعلام شد

برنامه عرضه خودروهای وارداتی جدید اعلام شد

بر اساس اطلاعات دریافتی اولین عرضه خودروهای جدید وارداتی به زودی در سال 1403 انجام می شود.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در گفت و گو با خبرنگار لاست خرو از آغاز عرضه خودروهای جدید وارداتی در سامانه به زودی خبر داد. وی گفت: در حال حاضر سامانه خودروهای وارداتی در حال به روز رسانی است و پس از تکمیل آن، عرضه خودروهای جدید وارداتی در سال 1403 از سر گرفته می شود.

رئیس سازمان توسعه تجارت درباره نحوه فروش خودروهای وارداتی در سال 1403 گفت: به دنبال تسهیل روند خرید خودروهای وارداتی از شرکت ها هستیم و به زودی شرایط جدید فروش خودروهای وارداتی را اعلام خواهیم کرد. همچنین علاوه بر سامانه عرضه خودروهای وارداتی، سامانه مجزایی نیز برای فروش خودروهای برقی وارداتی در نظر گرفته ایم. اردیبهشت ماه 1403 برای اولین بار اقدام به فروش این دسته از خودروها می کنیم که شرایط خرید بسیار راحت تری نسبت به سایر خودروهای وارداتی دارند.

مهدی ضیغمی درباره روند واردات خودرو به خبرنگار لاست خودرو گفت: خوشبختانه روند ورود خودروهای خارجی به کشور در وضعیت خوبی قرار دارد و در حال حاضر به دنبال تسریع در روند ترخیص و تحویل خودرو به مشتریان هستیم. از اواخر سال گذشته تعداد قابل توجهی خودروهای خارجی وارد گمرکات کشور شده و در سال جدید با توجه به مدیریت فضای تخلیه خودرو، قراردادهای جدیدی را با سایر گمرکات منعقد کرده ایم. گمرکات خودرو کشور دارای حجم قابل توجهی از خودروهای وارداتی هستند که به دنبال ترخیص و تحویل هر چه سریعتر این خودروها هستیم به عنوان مثال گمرک شهید باهنر بندرعباس میزبان حجم خودروهای وارداتی بسیار بیشتری نسبت به گذشته است. دوره واردات و از ابتدای سال جاری حجم قابل توجهی خودروهای خارجی برقی و بنزینی وارد گمرک شهید رجایی شده است.

رئیس سازمان توسعه تجارت در پایان گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا سامانه فروش خودروهای وارداتی و سامانه فروش خودروهای برقی را ارتقا دهیم. اردیبهشت ماه ماه اولین عرضه را در سال 1403 انجام دهید در فروش های آتی در کنار فروش خودروهای قبلی محصولات جدیدی از تویوتا، هوندا، نیسان و … حضور خواهند داشت و در سیستم خودروهای برقی تمام برقی محصولاتی از برندهای معتبر اروپایی و آسیایی به فروش می رسد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا