برنامه عرضه خودروهای وارداتی برای مشتریان جدید اعلام شد

مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در گفتگو با خبرنگار آخرین ماشین طرح راه اندازی برای مشتریان جدید را اعلام کرد.

به گزارش جدیدترین پایگاه خبری خودرو، به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، مشتریان می توانند از دوشنبه هجدهم شروع کنند. تیر 1403 فقط در بانک های مجاز این سامانه مبلغ 500 میلیون توکن را در حساب پروکسی قرار دهید. تقدسی در این گفت و گو تایید کرد: مشتریان فقط به واریز 500 میلیون تومان در بانک های مورد تایید سامانه نیابتی توجه کنند و برای این افراد مهلت افتتاح حساب وکالت روز پنجشنبه تعیین شده است.

وی در خصوص روند عرضه جدید خودروهای وارداتی گفت: در این عرضه خودروهای وارداتی، مشتریان جدید می توانند با افتتاح حساب نمایندگی، درخواست خرید خود را در سامانه ثبت کنند. همچنین این اصطلاح برای مشتریان. اسفند 1401 سامانه ای است که واردکنندگان می توانند خودروی مورد نظر خود را ثبت و سفارش دهند. در این نسخه اولویت اول مشتریان قدیمی است. اما مشتریان جدید می توانند با افتتاح حساب پروکسی خودروهای وارداتی را نیز خریداری کنند. همانطور که انتظار می رفت، تیراژ خودروها در این پیشنهاد از تعداد مشتریان باقی مانده بیشتر است. اسفند 1401 است.”

مهدی تقدسی افزود: در این عرضه محصولات تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، باستیون، نیسان، اشکودا و … در مدل های مختلف عرضه می شود و مشتریانی که در روز سه شنبه 19 حساب نمایندگی خود را افتتاح می کنند. تیر 1403 می توانند درخواست خود را در سامانه واردات ثبت کنند.

مسئول سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در پایان تصریح کرد: لازم به ذکر است پس از این مدت از سامانه واردات، مشتریان قدیمی دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت، همچنین مشتریان جدیدی که اقدام به افتتاح کرده اند. نماینده حساب و به آنها خودرو اختصاص داده نمی شود پس از اعلام نتایج اولویت پایداری ندارند و باید برای دوره های بعدی سامانه واردات مجدداً مراحل ایجاد حساب نمایندگی را طی کنند. می تواند در هر دوره از سیستم واردات خودروهای خارجی خریداری کند.

لازم به ذکر است عرضه خودروهای وارداتی در سامانه SaleAuto.ir انجام خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما