اخبار روز

برق قیمت سیمان را دو برابر کرد

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: افزایش دو برابری قیمت سیمان به هر کیسه 170 هزار تومان موقتی است و تاثیر عمده ای بر بازار مسکن نخواهد داشت.

به گزارش بازتاب آنلاین، فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد روند افزایشی قیمت ملک هستیم، گفت: افزایش قیمت سیمان و فولاد به دلیل تعطیلی صنعت سیمان است. کارخانجات و سایر کارخانه های مصالح ساختمانی از ابتدای تابستان با نوسانات انرژی مواجه بوده اند. می بینیم که این خود مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده است.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن تصریح کرد: به دلیل قطعی برق کارخانه ها قیمت سیمان دو برابر شده و کمبود سیمان باعث تعطیلی کارگاه های تولید مسکن شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پورحاجت تصریح کرد: برنامه های پایداری شبکه برق کشور منجر به تعطیلی کارخانه های سیمان شده و این وضعیت باعث اختلال در روند توزیع سیمان شده است.

وی افزود: در هفته اخیر سیمان از بازار خارج شده و کمبود سیمان عاملی برای تعطیلی کارگاه های مسکن کشور شده است که البته این افزایش قیمت سیمان موقتی بوده و تاثیرگذار است. در این بازار موقت است.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان تصریح کرد: در حال حاضر هر کیسه سیمان موجود در بازار بین 160 تا 170 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد، این در حالی است که سه هفته پیش هر کیسه سیمان با قیمت 80 تا 90 عرضه می شد. هزار تومان

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا