اخبار روز سینما

عکس‌ عروسی “برزو ارجمند” بعد از مهاجرت به آمریکا لو رفت!/ تصویر شوکه‌کننده این بازیگر همراه با همسرش!

به نقل از شمانیوز، برزو ارجمند در تاریخ هفتم فروردین سال ۱۳۵۴، در محله احمدآباد مشهد به دنیا آمد. وی پسر انوشیروان ارجمند، برادر بهار ارجمند، و برادرزاده داریوش ارجمند بازیگر است. تقریبا تمامی خانواده برزو ارجمند از اهل موسیقی هستند. او از یک زندگی لاکچری لذت می‌برد و با عشقش در آمریکا زندگی می‌کند. برخی از منابع از همکاری این بازیگر با یک منبع اطلاعاتی ضد ایرانی صحبت کرده‌اند که در واقع او با این حرکت باید فکر آمدن به ایران را از سرش بیرون کند.

عکس‌ عروسی "برزو ارجمند" بعد از مهاجرت به آمریکا لو رفت!/ تصویر شوکه‌کننده این بازیگر همراه با همسرش!

ازدواج و فرزندان

بارزو ارجمند در سال 2013 با همدانشکده‌ای خود پارمیس زند او ازدواج کرد و ثمره این زندگی مشترک پسری به نام جانیار متولد 1392 است.

داستان آشنایی با همسرت

من و پارمیس هم‌دانشکده بودیم؛ او در زمینه گریم و طراحی صحنه فعالیت می‌کرد و من هم به عنوان بازیگر با او همکاری می‌کردم. مدتی بعد، پارمیس از ایران رفت. وقتی برای یک سفر کوتاه یک ماهه به ایران بازگشت، دوستان دانشکده جمع شدیم تا به دیدارش برویم.

وقتی به دیدنش رفتیم بعد از نیم ساعت ناگهان به نظرم رسید که شاید همسر مناسبی برای من باشد. از او پرسیدم: با من ازدواج می کنی؟

خندید و گفت: شوخی میکنی بعد کمی فکر کرد و گفت: آره!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا