اخبار روز

وظیفه بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری بر عهده شوراهای راهبری است!/جزئیات

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: بررسی و تایید عوامل بروز تخلف و فساد اداری و برنامه ریزی جهت رفع عوامل شناسایی شده، رصد و پایش میزان رضایت مردم از خدمات ارائه شده به وسیله دستگاه و اتخاذ تدابیر ضروری جهت رفع عوامل نارضایتی نظیر وظایف مشترک شوراهای راهبری است.

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین از سنندج؛ اکبر محمدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در جلسه مشترک شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان با اشاره به تغییر نام این شورا به شورای راهبری تحول اداری گفت: این شورا کمیته‌های تخصصی شامل مدیریت عملکرد و بهره‌وری، ساختار، نوآوری و تحول اداری هوشمند و سلامت اداری، سرمایه انسانی، فرهنگ سازمانی و صیانت از حقوق مردم تشکیل می‌شود.

وی وظایف شورای راهبری تحول اداری استان را بررسی و تایید علل تخلفات و مفاسد اداری و برنامه ریزی برای رفع عوامل شناسایی شده و همچنین نظارت و پایش بر میزان رضایتمندی مردم از جمله وظایف مشترک عنوان کرد. شوراهای دولتی موظفند خدمات ارائه شده توسط سامانه را بررسی و اقدامات لازم را برای رفع عوامل نارضایتی انجام دهند.

رئیس سازمان اداری و برنامه ریزی کردستان تصریح کرد: در کمیته بهره وری استان باید سه مشکل اصلی استان احصاء و اعلام شود و سپس اقدامات اجرایی برای حل این مشکلات پس از تصویب و تایید سازمان ملی بهره وری ایران به مرحله اجرایی شدن برسد.

محمدی در خاتمه با بیان اینکه برای تهیه این طرح از اسناد بالادستی به ویژه سند آماش استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: بر اساس قانون برنامه هفتم باید 2.5 درصد از هشت درصد رشد اقتصادی باید از راه رشد بهره وری در استان ها به دست آید و به همین ترتیب  اهتمام ویژه مدیران در تدوین دقیق برنامه ارتقای بهره وری دستگاهی و استان را طلب می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا