اخبار روز سینما

بررسی میزان فروش تئاتر در آخر هفته اخیر مشارکت بالای کریم امینی در فروش آخر هفته تئاتر

سینمای ایران در آخر هفته گذشته 4.5 میلیارد فروخت که 3 میلیون تومان آن به فروش دو فیلم کمدی کریم امینی یعنی «فسیل» و «شهر هرت» تعلق گرفت.

به گزارش پی ام آپ، دو فیلمفسیلی“و”شهر بی قانونآنها در حال حاضر پرفروش ترین فیلم های سینما هستند و دو سوم فروش پنج شنبه و جمعه هفته گذشته به این دو فیلم اختصاص داشت.

«فسیلیبه کارگردانی کریم امینی در این دو روز یک میلیارد و 970 میلیون تومان فروخته شد و 38 هزار و 750 بیننده برای دیدن آن بلیت خریدند. این فیلم نوستالژیک از زمان اکران تاکنون 192 میلیارد تومان فروش داشته و همچنان با قدرت ادامه دارد. تعداد مخاطبان این فیلم 4 میلیون و 370 هزار نفر بوده است.

دومین فیلم پرفروش آخر هفته گذشته، کمدی “شهر بی قانونکارگردانی آن را کریم امینی بر عهده داشت. فیلمی با بازی پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی و … که در این دو روز 1.16 میلیارد تومان فروخت و 21.8 هزار نفر تماشا کردند. “شهر بی قانون27 خرداد اکران شد و در این مدت 15 میلیارد تومان فروخت. این فیلم در حال حاضر با کمی تفاوت نسبت به «سکام حبس» سومین فیلم پرفروش سال 1402 است و احتمالاً به زودی به رقیبی قدرتمند برایفسیلی“خواهد شد.

پس از دو کمدی پرفروش،کت چرمیاین فیلم به کارگردانی حسین میرزا محمدی در رتبه سوم فروش آخر هفته قرار گرفت. این فیلم با بازی جواد عزتی، سارا حاتمی، صابر ابر، گلاره عباسی و … پرفروش ترین فیلم اجتماعی بود که در روزهای پنجشنبه و جمعه در سینماها اکران شد. این فیلم با حدود 7 هزار بیننده در دو روز 400 میلیون تومان فروخت. این فیلم 26 خرداد اکران شد و پیش از این حدود 5 میلیارد تومان فروش داشت.

چهارمین فیلم پرفروش 1 و 2 جولای در سینماهاعروسی مردمکارگردانی آن را مجید توکلی بر عهده داشت. فیلمی با بازی شکیب شجره و نازنین بیاتی درباره زن و شوهری که برای تفریح ​​از عروسی می گذرند و خود را درگیر بحرانی عجیب می بینند. 4500 نفر در این دو روز بلیت این فیلم را خریدند و فروش آخر هفته آن به 237 میلیون تومان رسید. “عروسی مردماز زمان عرضه تاکنون 3 میلیارد تومان فروش داشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا