بررسی امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت تیگارد موتور

وانت L7 plus یکی یکی از جدیدترین محصولات شرکت تیگارد موتور می باشد که به زودی وارد بازار خواهد شد. در این مقاله به مشخصات و ویژگی ها می پردازیم.

بازار پیکاپ های دو دیفرانسیل در کشورمان مدتی است که رونق گرفته و شرکت های زیادی محصولات مختلفی را در این دسته روانه بازار کرده اند. با این حال، شرکت‌های خودروسازی کمتر احتمال دارد پیکاپ‌های فول سایز دو چرخ متحرک را انتخاب کنند و احتمالاً پیکاپ‌های سایز کامل شروع به فروش کرده‌اند. بهمن G9 در کشور مورد اصابت قرار گرفت.

بررسی ویژگی های پیکاپ دو چرخ متحرک شرکت تیگارد موتور
بررسی امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت تیگارد موتور

تیگارد ال 7 پلاس در واقع یک وانت بار دو چرخ محرک است که در رده وانت فول سایز قرار می گیرد. نام تجاری اصلی آن KEYTON است که در بخش خودروهای کاری و تجاری فعالیت می کند و ون های مارک دار را مونتاژ می کند. مرسدس بنز در پرونده خود داشته باشید نسل اول وانت ال 7 پلاس در سال 2016 معرفی شد و نسخه فیس لیفت آن در سال 2021 در چین عرضه شد و نسخه انتخابی شرکت تیگارد موتور برای بازار ایران اولین نسخه این خودرو محسوب می شود.

در ادامه می خواهیم نگاهی به مشخصات و امکانات این خودرو بیاندازیم و مشخصات آن را بیان کنیم.

ویدیوی معرفی Tigard L7 Plus

طراحی کلی وانت تیگارد L7 plus.

وانت ال 7 پلاس یکی از معدود خودروهایی است که سبک پیکاپ تراک های آمریکایی را دارد و اگرچه طراحی بیرونی آن چندان مدرن نیست، اما سبک طراحی وانت های دو چرخ متحرک آمریکایی در طراحی آن دیده می شود. از طرفی خطوط طراحی به کار رفته در قسمت های مختلف بدنه این خودرو باعث شده تا شاهد طراحی عضلانی تری در این خودرو باشیم. یکی یکی از نکات مثبتی که در مورد این خودرو قابل ذکر است این است که شرکت تیگارد موتور برنامه ای دارد تا متقاضیان وانت تیگارد L7 PLUS بتوانند این خودرو را با تجهیزات آفرود به صورت سفارشی سفارش دهند.

بررسی ویژگی های پیکاپ دو چرخ متحرک شرکت تیگارد موتور
بررسی امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت تیگارد موتور

محصول جدید شرکت تیگارد موتور از سبک طراحی بسیار ساده در طراحی و چیدمان داخلی خودرو بهره می برد و پیچیدگی های طراحی فعلی خودرو در این خودرو دیده نمی شود. قسمت های مختلف راحت هستند.

بررسی ویژگی های پیکاپ دو چرخ متحرک شرکت تیگارد موتور
بررسی امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت تیگارد موتور

در مورد جنس وانت تیگارد باید بگوییم که در اکثر قطعات داخلی این خودرو از مواد خشک استفاده شده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. البته لازم به ذکر است که این خودرو قیمت چندان بالایی در بازارهای جهانی ندارد و نمی توان انتظار زیادی از این خودرو داشت.

مشخصات فنی پیکاپ Tigard L7 PLUS

کامیون تیگارد L7 پلاس در زیر کاپوت خود یک موتور 2.4 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با کد موتور 4K22D4M ساخت شرکت میتسوبیشی دارد که می تواند حداکثر قدرت 150 اسب بخار و گشتاور نهایی 230 نیوتن متر را از طریق گیربکس دستی 5 سرعته تولید کند. چرخ ها حرکت می کنند البته این احتمال وجود دارد که تیگارد موتور L7 پلاس توربو با گیربکس اتوماتیک را نیز عرضه کند که مطمئنا می تواند قدرت بیشتری را در اختیار راننده قرار دهد.

بررسی ویژگی های پیکاپ دو چرخ متحرک شرکت تیگارد موتور
بررسی امکانات پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت تیگارد موتور

در محور جلوی این خودرو از سیستم تعلیق دوبل جناغی و در محور عقب از سیستم تعلیق فنر لنگه استفاده شده است و استفاده از این ترکیب می تواند ظرفیت حمل ال 7 پلاس را افزایش دهد.

ویژگی های پیکاپ Tigard L7 Plus

وانت جدید شرکت تیگارد موتور از نظر تجهیزات در مقایسه با رقبای خود چندان قوی به نظر نمی رسد، اما می توان گفت در رده قیمتی که احتمالا این خودرو در آن قرار خواهد گرفت، امکانات کاربردی و قابل قبولی را برای مصرف کنندگان ارائه می کند. از جمله امکاناتی که در خودرو به چشم می خورد امکاناتی مانند; 2 ایربگ، سیستم کنترل پایداری، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک، چراغ های روز، دوربین دنده عقب، سنسور پارک عقب، سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش لمسی، تنظیم آینه بغل برقی، کامپیوتر سفر، خروجی 12 ولت، تنظیمات حالت رانندگی، تهویه مطبوع الکترونیکی و … . می توانیم ذکر کنیم.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما