با انتشار قسمت چهاردهم «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش، فصل اول این سریال در یک نکته جالب و غافلگیرکننده به پایان رسید. حالا گروه فیلمبرداری تصمیم گرفته اند از ساعت 10 شروع کنند. تیر او ضبط فصل دوم را آغاز می کند و این پروژه را در قالب یک اثر 25 قسمتی به پایان می رساند. ما می توانیم “جنگل آسفالت”. یکی اجازه دهید به برخی از کارهایی که اخیراً به خوبی انجام شده است اشاره کنیم. سریالی بر اساس فیلمنامه ای جذاب، با اجراهای موفق که در پایان فصل اول مخاطبانش را شگفت زده کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از انتشار قسمت دوازدهم «جنگل آسفالت» مخاطبان در فضای مجازی واکنش های زیادی داشتند. بیشتر واکنش ها مثبت است و خیلی ها نوشته اند که از هم اکنون منتظر برگزاری فصل جدید خود هستند. بهانه ای برای پایان فصل اول، نگاهی به ابعاد مختلف این سریال می اندازیم.

پژمان تیمورتاش در اولین نمایش تجربه سریال سازی خود برای شبکه خانگی اثری موفق ارائه کرد.

کارگردان | پس از انتشار اولین قسمت از «جنگل آسفالت» نوشتیم که پژمان تیمورتاش این سریال را با پتانسیل خوبی آغاز کرد و ابراز امیدواری کرد که با همین قدرت ادامه داشته باشد و در این مسیر تغییری در استاندارد آن ایجاد نشود. . سریال بر اساس الگوی خاصی اجرا شد، شخصیت ها طبق سناریوی قبلی به درستی و مناسب معرفی شدند و از انتخاب لوکیشن گرفته تا طراحی صحنه و ترکیب شخصیت ها همگی با محتوا مرتبط بودند. در واقع مجموع شرایط باعث شد در طول این 12 قسمت با کلیتی منسجم روبرو شویم که عناصر آن در بهترین حالت مکمل یکدیگر بودند. علاوه بر داستان های اصلی، خرده روایت ها نیز به صورت منطقی برای پیشبرد داستان ترکیب شدند و می توان به کارگردانی موفق تیمورتاش در این سریال دست یافت.

فصل اول سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش در 14 قسمت به پایان رسید.
پیشرفت اتفاقات در فیلمنامه به حدی بود که عموم مردم به دیدن «جنگل آسفالت» تشویق شدند.

اسکریپت | در طول این چهارده قسمت، اگرچه همه چیز روندی منطقی داشت، اما برخی سرنخ ها و رازها باعث شد احساس کنیم مشکلی در حال رخ دادن است که ما از آن بی خبریم. هر از گاهی بذرهایی در داستان کاشته می‌شد که می‌دانستیم در نهایت به فاش شدن یک راز کمک می‌کند و این اتفاق افتاد. حالا بعد از تماشای قسمت پایانی سریال می‌توانیم نظر دقیق‌تری درباره فیلمنامه آن داشته باشیم و برخی از دلایل موفقیت آن را بیان کنیم. اگرچه سریال در قسمت های میانی کمی از هیجان و جذابیت قسمت های آغازین دور شد، اما در نهایت به نقطه قابل قبولی رسید. دلیل رفتار برخی از شخصیت ها در این قسمت مشخص شد و سریال به جایی رسید که در فصل دوم می تواند مسیر دیگری را در پیش بگیرد.

فصل اول سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش در 14 قسمت به پایان رسید.
یکی یکی از محاسن و نکات مثبت «جنگل آسفالت» بازی خوب و روان بازیگران آن بود.

بازی ها | بارها درباره بازی برخی از بازیگران «جنگل آسفالت» نوشته ایم و حتی دلایل موفقیت آن ها را از نظر اعتبار نقش شان تحلیل کرده ایم. به طور کلی می توان گفت یکی یکی از مهم ترین دلایل موفقیت این سریال خاص بودن شخصیت های آن است. فرشته حسینی، امیر جعفری، مریلا زارعی، ریما رامین فر و مجید آقارضایی عملکرد درخشان خود را به نمایش گذاشتند. در مورد بازی نوید محمدزاده در نقش پاشا، می توان پس از تماشای قسمت پایانی توضیحات بیشتری داد. او به عنوان شخصیت اصلی سریال ابتدا ضعیف به نظر می رسد و آرام آرام وارد میدان می شود تا در نهایت به جایی می رسد که می بینیم همه امور به نوعی در دست اوست. این رمز و راز و رفتار متضاد در نقش او باعث شد که نتوانیم رابطه مناسبی با او نسبت به سایر بازیگران برقرار کنیم اما حالا که همه چیز تمام شده است می توان دلیل بازی متفاوت او را فهمید.

فصل اول سریال جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش در 14 قسمت به پایان رسید.
سکانس پایانی فصل اول “جنگل آسفالت” بینندگان را کاملا شگفت زده کرد.

پایان دادن | تیمورتاش در قسمت دوازدهم «جنگل آسفالت» یک بار بازی را برگرداند و ضربه سختی به مخاطبش وارد کرد. این اتفاق می توانست باورنکردنی باشد و همه معادلات را به هم بزند، اما تمهیداتی که از قبل اندیشیده بود، مانع از وقوع چنین اتفاقی شد و از مسیر منطق خارج نشد. ایده پایان دادن به فصل اول «جنگل آسفالت» جالب بود، اما شاید بهتر از این بود. طبیعتاً اگر نقطه عطف داستان به دقیقه 90 موکول نمی شد و همه چیز با آرامش بیشتری پیش می رفت، اطلاعات دقیق تری در اختیار مخاطب قرار می گرفت و درک آن آسان تر می شد. پس از این اپیزود، با وجود غافلگیری، برخی از تماشاگران نتوانستند موضوع مهمی را که به آن پرداخته بود درک کنند و طبیعتاً شاید با تأمل بیشتر در پایان می‌توان از این آسیب جلوگیری کرد.

فصل اول «جنگل آسفالت» به کارگردانی پژمان تیمورتاش، جمعه ها روی سکوی نماوا به نمایش درآمد. فصل دوم سریال ده. تیر جلوی دوربین خواهد رفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما