اخبار روز

برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده

به گزارش مگتو، رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت عابر پیاده بر اثر بی احتیاطی راننده جرثقیل نیسان در محور آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد.

سرهنگ رابعه زنبانخت رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مرگ عابر پیاده بر اثر بی احتیاطی راننده نیسان اظهار داشت: ساعت 02:30 شب گذشته بر اثر بی احتیاطی راننده نیسان. بزرگراه هاشمی رفسنجانی در شرق، روبروی پل فرهنگ، جرثقیل درگیر شد. نیسانی که در این مسیر حرکت می کرد به دلیل عدم توجه به جلو برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت سرعت زیاد در این حادثه را نیز دلیل عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده عنوان کرد و گفت: سرعت بالای این جرثقیل نیسان باعث شد راننده نتواند وسیله نقلیه خود را کنترل کند. او نمی توانست کاری را که می توانست با رهگذر دیگری انجام دهد کنترل کند. نیامد و چون وقت نداشت ترمز کند و توقف کند ضربه محکمی به عابر پیاده زد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل شدت برخورد عابر پیاده در محل فوت کرد.

سرهنگ زبانخت گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راه پایتخت در محل حادثه حاضر شده و با بررسی علل و عوامل حادثه، ایمن سازی محل حادثه را برای جلوگیری از تکرار حوادث انجام دادند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل شاهد شلوغی ترافیک در آن منطقه به دلیل توقف خودروها برای دیدن حادثه بودیم. با تلاش همکاران و خارج شدن این وسیله نقلیه از وضعیت تصادف، بار ترافیکی کاهش یافت و به حالت قبل بازگشت.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب توصیه کرد: تمام حواس راننده هنگام رانندگی معطوف به رانندگی باشد. طبق قوانین، خوردن و آشامیدن، استعمال دخانیات و صحبت با تلفن همراه ممنوع است و رانندگان عزیز برای رانندگی ایمن و بدون حادثه باید توجه کافی به جلو داشته باشند.

سرهنگ زبانبخت در خاتمه گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی تمامی کاربران جاده ای شاهد چنین حوادث تلخی در جاده های تهران نباشیم.

۴۷۲۳۶

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا