اخبار روز سینما

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

چاقی و افزایش وزن یکی از مشکلات رایج در جامعه امروزی است که علاوه بر ایجاد بیماری های مختلف، زیبایی ظاهر افراد را تحت تاثیر قرار می دهد. بسیاری از افراد چاق با مشکل بزرگ شدن سینه مواجه هستند که برای بسیاری از آنها خوشایند نیست. بنابراین، بسیاری از مردم دائماً چنین فکر می کنند برای کوچک شدن سینه ها چه بخوریم؟? بنابراین، این مقاله را تا انتها بخوانید تا با مواد غذایی برای کاهش سینه در خانه آشنا شوید.

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟

در این لیست مواردی را معرفی کرده ایم که می تواند سینه ها را کوچکتر کند. این وسایل کاملا طبیعی و خانگی هستند و در همه جا یافت می شوند. همچنین همه این غذاها سالم هستند و همه افراد حتی مبتلایان به دیابت و چاقی می توانند آن را مصرف کنند. پس می توان گفت مطالعه این لیست علاوه بر کاهش وزن به سلامت شما کمک زیادی می کند.

زنجبیل

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

زنجبیل نوعی غذای کاهش دهنده سینه محسوب می شود که متابولیسم بدن را افزایش می دهد. زنجبیل بافت چربی بدن را می سوزاند و از آنجایی که سینه نوعی بافت چربی است، همراه با بقیه چربی ها از بین می رود. برای کوچک کردن سینه، نوشیدن چای زنجبیل یک گزینه عالی است. برای تهیه این چای باید موارد زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا زنجبیل تازه را رنده کنید تا حالت خمیری پیدا کند.
  2. یک قاشق غذاخوری از این خمیر را به یک فنجان آب جوش اضافه کنید.
  3. اجازه دهید خمیر زنجبیل و آب با هم به مدت ده دقیقه بجوشد.
  4. برای شیرین شدن این چای نصف قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید و به آرامی بنوشید.
  5. می توانید این چای را ۲ تا ۳ بار در روز بنوشید.

کتان

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

بذر کتان غذایی غنی از اسیدهای چرب امگا 3 است. بنابراین توانایی کاهش سطح استروژن در بدن را دارد. هر چه سطح استروژن در بدن بیشتر باشد، حجم سینه ها بیشتر می شود. در نتیجه استفاده از بذر کتان یکی از روش های موثر برای کسانی است که می گویند برای کاهش سایز سینه چه بخوریم و چه غذایی برای این منظور موثر است. روش استفاده از دانه کتان به شرح زیر است:

  • 1 قاشق چایخوری بذر کتان و یک لیوان آب را مخلوط کرده و هر روز صبح بنوشید.
  • می توانید از روغن بذر کتان نیز استفاده کنید. برای این کار 1 تا 2 قاشق چایخوری از این روغن را روی سینه بمالید و ماساژ دهید.

چای سبز

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنیدچای سبز نوعی چای غنی از اکسیدان است که به کاهش سایز سینه کمک زیادی می کند. کاتچین موجود در چای سبز با آب کردن چربی باعث تسریع روند چربی سوزی می شود و همین عامل باعث کاهش سایز سینه نیز می شود. حتی طبق تحقیقات، مصرف چای سبز خطر ابتلا به سرطان سینه را کاهش می دهد. چای سبز را به شرح زیر مصرف کنید:

  • یک قاشق چای خوری برگ چای سبز را با یک لیوان آب جوش ترکیب کنید.
  • اجازه دهید این مخلوط به مدت 5 دقیقه دم بکشد و سپس آن را از صافی رد کنید.
  • نصف قاشق چایخوری عسل را به مخلوط قبلی اضافه کنید تا طعم آن بهتر شود.
  • این چای را سه تا چهار بار در روز بنوشید.
  • نوشیدن این چای را برای چند ماه ادامه دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

سفیده تخم مرغ

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

هنگامی که چربی قفسه سینه ذوب می شود، سینه شل و آویزان می شود. اما سفیده تخم مرغ این مزیت را دارد که باعث چربی سوزی و جلوگیری از افتادگی سینه ها و سفت نگه داشتن آن ها می شود. برای استفاده از سفیده تخم مرغ موارد زیر را انجام دهید:

  • سفیده را تا زمانی که بافت کرمی پیدا نکند، نزنید.
  • این بافت کرمی را زیر سینه بمالید.
  • حالا 30 دقیقه صبر کنید تا این ماسک خشک شود و اثر کند.
  • حالا عصاره پیاز را به یک لیوان آب اضافه کنید و ماسک سینه را با این مخلوط بشویید.
  • این درمان را به مدت چندین ماه به طور مداوم تکرار کنید تا خود را با نتیجه که کوچک کردن سینه است شگفت زده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین غذاها برای رژیم غذایی و کاهش وزن.


زردچوبه

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

یکی یکی از موثرترین روش های کاهش سایز سینه که تاثیر زیادی دارد استفاده از زردچوبه و چریش است. این روش درمانی عمدتا برای کاهش تورم سینه در دوران شیردهی استفاده می شود. هر دو ماده دارای خواص ضد التهابی هستند و بنابراین تورم و حجم سینه را کاهش می دهند. زردچوبه و چریش را باید به این صورت مصرف کنید:

  • مقدار کمی از برگ چریش را بردارید و با 4 فنجان آب جوش مخلوط کنید.
  • اجازه دهید برگ چریش استراحت کند و ده دقیقه دم بکشد و از صافی رد کنید.
  • در این مرحله 2 قاشق غذاخوری زردچوبه و یک قاشق چایخوری عسل را با چریش ترکیب کنید.
  • این چای را به مدت چند ماه هر روز بنوشید تا سینه هایتان کوچک شود.

برای مشاهده

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

این سوال ذهن بسیاری از افراد را درگیر کرده است. برای کاهش سایز سینه چه بخوریم درد نکنه؟ پاسخ ما به این سوال گوارنا است. معمولا از گوارانا برای تهیه قرص هایی برای کاهش سایز سینه استفاده می شود که طرفداران زیادی دارد. گوارانا یک گیاه دارویی است که می توان از آن به صورت خام استفاده کرد.

استفاده از این گیاه در سراسر جهان رایج است. به عنوان مثال، در آمریکای جنوبی، بسیاری از زنان پس از پایان شیردهی شروع به مصرف گوارانا برای کوچک کردن سینه می کنند. این گیاه حاوی مقدار زیادی کافئین و تانن است که باعث افزایش متابولیسم می شود. افزایش متابولیسم باعث کاهش بافت های چربی در بدن و در نتیجه کاهش حجم سینه ها می شود.

روغن ماهی

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

روغن ماهی همچنین حاوی مقدار زیادی اسیدهای چرب ترانس است که در کاهش سایز سینه موثر است. روغن ماهی باعث کاهش وزن و سطح استروژن در بدن می شود که دو عامل اصلی برای کاهش سینه هستند. برای بهترین نتیجه، بهتر است از نوعی ماهی استفاده کنید که در آب سرد زندگی می کند. ماهی قزل آلا، ماهی خال مخالی و تن ماهی های آب سرد غنی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

اگر ماهی دوست ندارید، می توانید از مکمل های روغن ماهی استفاده کنید تا نتیجه خوبی بگیرید. 2 تا 3 قرص از این مکمل در طول روز برای پوشش نیاز بدن و کاهش سینه استفاده کنید و این روند را برای چندین ماه ادامه دهید.

اگر این روغن همراه با ورزش های هوازی استفاده شود، تاثیر زیادی در کاهش چربی بدن دارد و آن را مناسب ترین غذا برای افرادی است که این دغدغه را دارند. برای کاهش سایز سینه چه بخوریم که مضر نیست

مواد فیبری

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

اگر به دلیل چاقی سایز سینه شما بزرگ است استفاده از مواد فیبری تاثیر زیادی در کاهش وزن شما خواهد داشت. اگر بیماری خاصی ندارید، بهترین راه حل برای کاهش سایز سینه کاهش وزن است. کاهش وزن در افراد چاق نه تنها اندازه سینه را کاهش می دهد، بلکه باعث افزایش سطح سلامت و عملکرد بدن می شود. در واقع خوردن فیبر بیشتر به داشتن بدنی متعادل کمک می کند.

فیبر حاوی انرژی و کالری بسیار کمی است و از تجمع چربی در زیر پوست جلوگیری می کند. فیبر نوعی غذا است که در سبزیجات و برخی میوه ها یافت می شود. بدن نمی تواند فیبر را هضم کند. همین دلیل باعث می شود این مواد به راحتی از روده ها عبور کنند.

در نتیجه انرژی وارد بدن شما نمی شود و وزن اضافه نمی کنید. فیبر مقدار غذایی که می خورید را افزایش می دهد و باعث می شود بیشتر بجوید و اشتهای شما را سرکوب می کند. برخی از غذاهای حاوی فیبر عبارتند از ذرت، نخود، لوبیا و سویا.

به خاطر داشته باشید که همراه با فیبرها، مقدار زیادی آب بنوشید تا دچار یبوست نشوید. زیرا فیبر تمام آب روده را جذب می کند. اگر معده شما نفخ است یا گاز زیادی دارید، باید مقدار فیبر مصرفی خود را کاهش دهید تا بدنتان متضرر نشود. بسته به بیماری شما، زمان مصرف فیبر از چند روز تا چند ماه طول خواهد کشید.

کالری دریافتی را کاهش دهید

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

در میان لیستی از روش های کوچک کردن سینه که ارائه می کنیم، کاهش کالری دریافتی بهترین راه حل است. برای کاهش وزن باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید. کالری در واقع انرژی برای بدن است و زمانی که کالری کمی مصرف شود، بدن مجبور به سوزاندن چربی می شود. میزان انرژی مورد نیاز بدن با توجه به وزن، جنس، سلامت و بیماری هر فرد متفاوت است. اما به طور معمول هر فرد برای تامین نیاز روزانه خود بین ۱۲۰۰ تا ۲۲۰۰ کیلو کالری انرژی نیاز دارد.

چربی، نمک و شکر مصرف نکنید.

برای کوچک شدن سینه چه بخوریم؟ این روش های معجزه آسا را ​​امتحان کنید

وزن شما زمانی متعادل خواهد بود که تعداد کالری هایی که وارد بدن شما می شود با مقدار انرژی که در روز مصرف می کنید برابر باشد. اما اگر کالری بیش از میزان مورد نیاز وارد بدن شما شود، وزن شما افزایش می یابد و چربی در ناحیه سینه انباشته می شود. بنابراین میزان انرژی مصرفی در طول روز را بر اساس سطح فعالیت و وزن خود تنظیم کنید.

ما در این مقاله گفتیم که برای کاهش سایز سینه چه بخوریم و چه غذاهایی مفید است; اما در واقع باید بگوییم چه چیزی را نباید بخوریم. مصرف نمک، شکر و چربی ها علاوه بر ایجاد انواع بیماری ها در افزایش وزن تاثیر بسزایی دارد که باعث افزایش سایز سینه می شود. نمک باعث می شود بدن آب بیشتری مصرف کند و آن را برای مدت طولانی در خود نگه دارد و در نتیجه وزن فرد افزایش می یابد.

شکر همچنین دارای کالری غیرفعال است که باعث می شود به سرعت احساس گرسنگی کنید و زیاد غذا بخورید و چاق شوید. همه ما از خطرات چربی و اینکه چگونه همه را چاق می کند آگاه هستیم. پس باید از مصرف این اقلام خودداری کنید تا دچار افزایش وزن و بزرگ شدن سینه هایتان نشوید.

آخرین کلمه

در این مقاله برای شما عزیزان توضیح داده ایم که برای کاهش سایز سینه چه بخوریم و چه غذاهایی را نباید بخوریم؟ شما باید برخی از قوانین کلی که شامل ورزش و رژیم غذایی مناسب است را رعایت کنید. علت اصلی بزرگ شدن سینه چاقی است. بنابراین برای کاهش سایز سینه ها باید با رعایت یک رژیم غذایی استاندارد وزن خود را کاهش دهید. این کار علاوه بر کاهش سایز سینه ها باعث راحتی و سلامت بدن می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا