اخبار روز سینما

برای بازگشت معین به ایران وزارت خارجه در حال برنامه ریزی است

عبدالله سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارجی وابسته به وزارت امور خارجه ایران گفت: بازگشت مطمئن برنامه ها

وی تصریح کرد: این وزارتخانه در حال برنامه ریزی و هماهنگی با نهادهای مختلف برای بازگشت افرادی مانند «معین» و دیگر خوانندگان پیش از انقلاب به ایران است و خبرهای خوبی در پیش خواهد بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: کانال تلگرام فیگار دیدن.


برنامه وزارت امور خارجه برای بازگشت معین به ایران

وی در گفت و گو با روزنامه خراسان افزود: در حال حاضر چهار نهاد در حال رسیدگی به وضعیت ایرانیان خارج از کشور هستند که در صورت مثبت بودن نتیجه بررسی، تضمین خواهند داشت. سهرابی افزود:

ما در تلاش هستیم تا به حداکثر جذابیت برای معین و سایر افراد دست یابیم.

بازگشت مطمئن

این اظهارات در حالی مطرح شد که وزیر ارشاد اسلامی ایران اعلام کرد معین خواننده ایرانی مقیم لس آنجلس می تواند به ایران بازگردد. وی همچنین پس از واکنش گسترده به اظهارات «محمدمهدی اسماعیلی» مبنی بر بازگشت معین، بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد. این اظهارات در حالی مطرح می شود که برخی از ایرانیان پس از بازگشت با مشکلات حقوقی مواجه می شوند و کشورهای غربی به ایرانیان دارای تابعیت مضاعف نسبت به احتمال دستگیری و فشار امنیتی هشدار می دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازگشت معین و دیگر خواننده های لس آنجلسی به ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا