اخبار روز سینما

برای افزایش احتمال ساخت فیلم Uncharted 2; آیا Uncharted 2 ساخته خواهد شد؟

Uncharted 2 With Tom Holland به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای را از سازنده دریافت می‌کند. با خبر افزایش امکانات ساخت فیلم Uncharted 2 با فیگار همراه باشید.

آیا فیلم Uncharted 2 ساخته خواهد شد؟ ? چارلز روون، یکی از تهیه کنندگان Uncharted، گفت که این فیلم مدت هاست که هم طرفداران و هم آنهایی که بازی ها را نمی شناسند تماشا کرده اند. در نتیجه، تیم سازنده اکنون قطعاً در حال بررسی ساخت دنباله آن هستند.

افزایش امکانات ساخت فیلم Uncharted 2

امکان ساخت فیلم Uncharted 2

کشف نشده 2 فیلم اکشن ماجراجویی تام هالند/مارک والبرگ محصول 2022 به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای از تهیه‌کننده‌ای دریافت می‌کند که امیدها برای ساخت دنباله آن را افزایش داده است.

آیا Uncharted 2 ساخته خواهد شد؟

وقتی تهیه کننده چارلز روون فاش می کند که سونی علاقه مند است دنباله ای برای Uncharted در نظر بگیرد، خبرهای خوبی در انتظار گنج یابی هلند و والبرگ است.

طرفداران فیلم را دوست داشتند و افرادی که چیزی در مورد بازی نمی دانستند واقعاً آن را دوست داشتند. بنابراین ما قطعا می خواهیم یک کار دیگر انجام دهیم.

پایان تا حدی خوش بینانه Uncharted شامل صحنه ای است که یک دنباله بالقوه را جبران می کند. پس از اوج اکشن بزرگ فیلم، جایی که گنج ماژلان گم می شود، مشخص می شود که سم، برادر احتمالی مرده ناتان دریک، در واقع زنده است و جایی در زندان است.

بهترین فیلم های اکشن دنیا که قبل از مرگ باید تماشا کرد [2023]

درباره فیلم Uncharted 2

نکات احتمالی که مستقیماً به آنچه در Uncharted 2 رخ خواهد داد منجر می شود داستان Uncharted 2 نقل قول:

تلاش نیت برای یافتن برادرش سام و یک گنج یابی که به مسابقه ای با رومن تبدیل می شود. گنجی که نیت و سالی (و رومن) به دنبال آن هستند، احتمالاً شهر گمشده افسانه‌ای الدورادو خواهد بود، مطابق با داستان بازی اصلی Uncharted که رومن شرور اصلی آن بود.

بهترین فیلم های ماجراجویی تاریخ سینمای جهان + [2023]

هنوز مشخص نیست که Uncharted 2 راه را برای اکران فیلمی در ماه های آینده هموار می کند یا خیر، اما بازی ها داستان های ناشناخته زیادی دارند. متأسفانه ژانر اکشن ماجراجویی در حال حاضر پس از بازی های باورنکردنی ایندیانا جونز و Dial of Destiny جذاب نیست. شاید Uncharted 2 بتواند یک سری اکشن جدید شکار گنج بسازد و دریک هالند نسخه نسل بعدی ایندیانا جونز باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد افزایش امکانات ساخت فیلم Uncharted 2 چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا