اخبار روز سینما

برای آخرین وضعیت جسمانی بازیگر معروف سینما + سعید راد دعا کنید

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایرنا، ظاهر راد دختر سعید راداین بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به مشکلات جسمی پدرش در سال گذشته گفت: شهریور سال گذشته سعید راد در خانه اش سقوط کرد و مجروح شد. پدرم بعد از رفتن به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و از بیمارستان مرخص شد. او در خانه استراحت کرد و پس از یک ماه توانست با واکر راه برود.

نگاه راد روند بهبودی سعید راد را اینگونه توضیح داد: مشکل قبلی به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به درستی بر روی کمر او قرار نگرفته بود دوباره ظاهر شد و پس از مراجعه به بیمارستان، جراحی دیگری انجام شد. پس از جراحی به مدت 8 هفته به طور مداوم فیزیوتراپی انجام شد اما متاسفانه با وجود فیزیوتراپی دیگر قادر به راه رفتن نبود.

دختر سعید راد با اشاره به اینکه پدرش در حال حاضر 79 سال سن دارد، گفت: از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری مانند عفونت ریه و مثانه علیرغم مخالفت من به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد که این خانواده تحت عمل جراحی قرار گرفتند. رضایت خودشان را دادند، اما متأسفانه عمل جراحی موفقیت آمیز بود.” نبود.

راد با بیان اینکه حدود 10 ماه است که در بیمارستان بستری است، گفت: پدرم در حال حاضر تحت نظر پزشک است. یکی او در کلینیک های تهران تحت درمان است، اما روند درمان 2 ماه است که خوب پیش نمی رود و بهبودی در وضعیتش دیده نمی شود.

ظاهر راد وی از عموم مردم و هواداران سعید راد خواست برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و در این مدت هواداران، سینماگران و خانه سینما وضعیت پزشکی او را زیر نظر داشتند و از همه دوستان کمال تشکر را دارم. به درخواست او و خانواده اش تاکنون هیچ خبر و عکسی از این بازیگر سینما منتشر نشده است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا