اخبار روز سینما

برادران وارنر و دی سی آماده شکست تجاری فیلم Aquaman 2 هستند!/جزئیات

مطابق با پیش بینی کمپانی بزرگ دی‌سی و برادران وارنز فیلم Aquaman 2 2، به موفقیت سری اول نخواهد رسید. قسمت اول این فیلم غافلگیرکننده بود و 335 میلیون دلار در داخل و 817 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت.

فیلم آکوامن و پادشاهی گمشده (Aquaman and the Lost Kingdom)  به وسیله استودیوی دی‌ سی و برادران وارنر تولید شده است و برای اکران در تاریخ 22 دسامبر (1 دی) آماده می شود. با این حال، طبق آخرین برآوردها، انتظار می رود که فیلم نتواند موفقیت قسمت اول را تکرار کند.

شکست تجاری احتمالی Aquaman 2

گزارش باکس آفیس نشان می دهد که فیلم افتتاحیه  “برادران وارنر دیسکاوری و دی‌سی” در هفته اول اکران داخلی خود به فروش 32 تا 42 میلیون دلاری دست پیدا می کند، احتمالا تا پایان اکران از مرز 168 میلیون دلار عبور نخواهد کرد. اگرچه این فیلم در گیشه شکست خورد، اما در تعطیلات آخر هفته کریسمس رقابتی ندارد و بخش بزرگی از سینماهای آیمکس را اشغال خواهد کرد.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom این شکست را تجربه خواهد کرد. این فیلم با بازی “جیسون موموآ” و “امبر هرد” با فروش 335 میلیون دلاری در داخل کشور و 817 میلیون دلار در خارج از کشور، در زمان اکران اولین قسمت آن غافلگیرکننده بود.

فیلم آکوامن 2

جیسون موموآ بازیگر «آکوامن 2»، قبلا گفته بود که از موفقیت فیلم اول شگفت زده شده و کار غیرقابل پیش بینی بوده است. پس از اکران “انتقام‌جویان: پایان بازی”، چند فیلم مانند “راهی به خانه نیست” و “نگهبانان کهکشان 3”  همچنان فروش بالایی داشتند. با این حال، فیلم هایی مانند“مرد-مورچه‌ای 3″، “فلش”، “شزم: خشم خدایان” و “کاپیتان مارول 2” شکست های تجاری داشتند. آکوامن 2 با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شد و با فیلمبرداری مجدد چند صحنه، هزینه تولید و بازاریابی به 350 میلیون دلار خواهد رسید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا