اخبار روز سینما جهان

برادران داردن آماده فیلمبرداری فیلم جدید/«مادران جوان» در کن بعدی

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، در حالی که انتخاب بازیگران فیلم بعدی برادران داردن با عنوان «مادران جوان» انجام شده است، تولید آن به زودی و در مرداد ماه آغاز می شود.مرداد) آغاز می شود و می توان پیش بینی کرد که در کن 2025 حضور خواهد داشت.

مهر وی نوشت: داستان این فیلم درباره جسیکا، پرلا، جولی، نایما و آرین است. آنها ساکنان سرپناهی برای مادران جوان هستند، مادرانی که همگی در شرایط سختی بزرگ شده اند و برای ساختن زندگی بهتر برای خود و فرزندانشان تلاش می کنند.

به احتمال زیاد «مادران جوان» نیز درام سوسیال رئالیستی دیگری از برادران داردن خواهد بود که در زادگاهشان بلژیک اتفاق می افتد. احتمالاً بازیگران غیرحرفه‌ای را انتخاب کرده‌اند و گفته می‌شود که یک دختر 19 ساله نقش اصلی را بازی می‌کند.

داردن ها دو بار برای فیلم هایشان برنده نخل طلا شده اند. یک بار برای روزتا در سال 1999 و یک بار برای بچه در سال 2005. از دیگر فیلم های مطرح آنها می توان به «دو روز، یک شب»، «بچه ای با دوچرخه» و «پسر» اشاره کرد.

جدیدترین فیلم آنها، توری و لوکیتا، نقدهای تحسین برانگیزی دریافت کرد و آنقدر جذاب بود که حتی توجه مارتین اسکورسیزی را به خود جلب کرد و او را بر آن داشت تا در نامه ای به ورایتی، آخرین اثر آنها را تحسین کند. او نوشت: “توری و لوکیتا” یکی این یکی از ویرانگرترین تجربه های سینمایی است که در طول مدت طولانی داشته ام. من همیشه سبک فیلمسازی ژان پیر و لوک داردن را تحسین کرده ام، چیره دستی آنها به همراه تعهد روحی و اخلاقی آنها به شخصیت هایشان این فیلم را ساخته است. یکی از ترسناک ترین ها هم یکی این فیلم به یکی از بهترین فیلم های آنها تبدیل شده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا