اخبار روز

بدون نیاز به ضامن با کارت تبلیغاتی وام بگیرید

وام یارانه ای | در زیر لیستی از روش ها و راهکارهای اخذ وام بدون ضامن را به شما ارائه می دهیم که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

این بانک بر اساس رفتار و عملکرد شما از نظر شهرت قادر به ارائه تسهیلات از جمله وام بدون وثیقه از 3 تا 10 میلیون تومان می باشد. البته لازمه دریافت وام این است که در بانک حساب باز کنید و از میانگین گردش حساب 3 ماهه خود وام دریافت کنید.

نئوبانک خاورمیانه یا بانکینو روش جدیدی را برای اعطای وام بدون ضامن به مشتریان خود ارائه می دهد. با افتتاح حساب می توانید از 100 هزار تومان تا 10 میلیون تومان وام بدون ضامن بگیرید.

پس از افتتاح حساب در بانک سینا می توانید در پروژه لیلیوم سیبانک شرکت کنید و بر اساس میانگین گردش حساب خود در 2 تا 6 ماه گذشته تا سقف 23 درصد وام بدون وثیقه دریافت کنید. اعطای وام به این صورت است که اگر رتبه اعتباری بالایی داشته باشید تا سقف 50 میلیون و اگر رتبه اعتباری معمولی داشته باشید می توانید انتظار وام 20 تا 10 میلیونی را داشته باشید.

در طرح وام این بانک الکترونیکی آمده است که باید به مدت 3 ماه در این بانک موجودی خوبی داشته باشید و بر اساس میانگین موجودی، تا سقف 50 میلیون وام بدون ضامن دریافت کنید.

آیا می توان با کارت تبلیغاتی وام گرفت؟

دریافت وام با کارت یارانه ای بدون نیاز به ضامن یکی یکی از موضوعات داغ سال های اخیر بوده که عوارض زیادی را به همراه داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین یکی یکی از مشکلاتی که عموم مردم هنگام اخذ وام و وام بانکی با آن مواجه هستند بحث ضمانت و یافتن ضامن اعتباری است. به همین دلیل هنگام گرفتن وام با کارت یارانه استقبال از این طرح ها افزایش می یابد، چرا که اکثر افراد یارانه دریافت می کنند.

صدور وام کارت یارانه ای از سال 1395 با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد. در عین حال بانک ها اعلام کردند که اعتبار لازم برای پرداخت وام یارانه ای به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هیچ مسئولیتی در شبکه بانکی پیش بینی نکرده است. دو سال بعد و همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان برداشت می شد.

متعاقبا شایعات زیادی مبنی بر صدور وام با کارت یارانه ای مطرح شد که هر بار دولت آن را تکذیب کرد. اما همچنان این سوال مطرح می شود که آیا می توان با کارت تبلیغاتی وام گرفت؟

در سال‌های اخیر، برخی بانک‌ها از حساب‌های کمک نقدی سرپرستان خانوار برای تسهیل در پرداخت اعتبارات خرد استفاده کرده‌اند و از این طریق به متقاضیان خود وام می‌دهند.

به عنوان مثال در اواخر دهه 90 بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک کشور در راستای اجرای دستور بانک مرکزی، تسهیلات کارت اعتباری یارا را برای کشاورزان در نظر گرفت. این طرح شامل کشاورزانی است که در بانک کشاورزی حساب قرض الحسنه داشتند و یارانه خود را از طریق این بانک دریافت می کردند. این کارت به آنها امکان خرید کالا و خدمات تا سقف 50 میلیون ریال را می داد و پشتیبانی این کارت از حساب های یارانه ای مردم بود.

اما گاها اخباری مبنی بر صدور وام با کارت یارانه ای از سوی برخی قرض الحسنه و بانک ها به گوش می رسد که صحت ندارد. به عنوان مثال، چندی پیش قرض الحسنایی در تهران مدعی شد که با استفاده از کارت یارانه ۱۰ میلیون تومان وام اعطا کرده است که بلافاصله توسط پلیس فتا تکذیب شد.

حساب تبلیغاتی ضمانت پرداخت تسهیلات بانکی است

بهمن اعضای شورای اسلامی ماه گذشته در جریان بررسی قسمت هزینه ای لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، واریز تسهیلات بانکی به حساب یارانه و سهام عدالت را تضمین کردند.

اگرچه این موضوع در بودجه سال گذشته لحاظ شده بود اما ضمانت اجرای کامل برای آن در نظر گرفته نشد و به درستی اجرا نشد. مخالفانی برای تضمین کارت یارانه وجود دارند که معتقدند مبلغ حساب یارانه تنها می تواند بخش کوچکی از مبالغ پرداختی بابت وام از جمله وام ازدواج را پوشش دهد و بنابراین نمی توان تنها با استفاده از حساب یارانه ضمانت وام با مبالغ بالا را تضمین کرد. انصاف.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا