اخبار روز

بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری مگتو؛ روز گذشته دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رسما به بخش خصوصی واگذار شدند و اتفاق بزرگی در تاریخ فوتبال ایران رقم خورد. سید محمدمهدی احمدی، مدیر کنسرسیوم بانکی خریدار پرسپولیس شب گذشته در گفت و گوی تلویزیونی از بدهی این دو باشگاه به بانک شهر، بانکی که 30 درصد سهام پرسپولیس را در اختیار دارد، صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، وی ابتدا در مورد این بدهی گفت: بدهی باشگاه پرسپولیس به بانک شهر حدود 180 میلیارد تومان است و باشگاه استقلال نیز 190 میلیارد تومان بدهی دارد، بدون احتساب تعهداتی که از وصیت نامه انصراف می دهم و یک عدد تقریبی. من اینجا بیان می کنم. به دلیل بحث تسویه حساب با بازیکنان و کارمندان سابق، هر دو باشگاه 2.5 میلیون یورو بدهکار هستند. از آنجایی که سازمان از زمان خصوصی سازی موظف به همکاری با یک بانک بود، بانک شهر این کار را انجام داد. بدهی را به سیستم بانکی تحویل دادم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از آنجایی که در آن زمان می دانستیم باشگاه ها درآمد ارزی ندارند، شخصا با ضمانت این دو عزیز وزیر ورزش و اقتصاد این وام را پرداخت کردیم و این مطالبه باید توسط سازمان پیگیری شود. دولت، و ما در سال آینده به دنبال آن خواهیم بود. به گفته این وزارتخانه، این مصوبه را دنبال خواهیم کرد.

257 251

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا