اخبار روز

بدترین حصر نظام جمهوری اسلامی به گفته یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری/ آیت الله محسنی اراکی: اگر امام و رهبر جامعه کور باشد، این جامعه کور می شود.

آیت الله محسن اراکی ظهر امروز شنبه 23 دی در نشست مشترک روسای سمینار و مدیران کل آموزش و پرورش با اعضای دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری که در سالن همایش های ساختمان شماره یک مدرسین برگزار شد. ماه در قم توضیح داد که هویت یک جامعه بر اساس فرهنگ آن جامعه شکل می گیرد.

یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فرهنگ هر جامعه ای را حاکمیت جامعه آن جامعه نیز می دهد، گفت: البته این ارتباط متقابل است و گاهی حاکمیت برخاسته از فرهنگ جامعه است و در هر صورت باید بین فرهنگ و حکومت هماهنگی و هماهنگی وجود داشته باشد

هشدار صریح سید حسن خمینی: مواظب باشید در زمین دشمن بازی نکنید/ می خواهند ما را عصبانی کنند و ما را درگیر تنش های فرقه ای کنند.

عباس عبدی: با تورم 40 درصدی، چگونه می خواهید حقوق ها را 25 درصد افزایش دهید؟ برجام یک تفاهم بود، نه خروج

یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه روایات می گویند اگر اخلاق جامعه از بین برود، جامعه از بین می رود، گفت: در روایات دیگر نیز آمده است که اگر فرهنگ جامعه از بین برود، جامعه تغییر می کند. تمام زیرساخت های جامعه تغییر خواهد کرد.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه فرهنگ هر جامعه، نظام ارزشی، پسندیده و ناپسند آن جامعه است، خاطرنشان کرد: فرهنگ یک جامعه می تواند بر سیاست و اقتصاد یک جامعه تأثیرگذار باشد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه با بیان اینکه بر اساس آموزه های اسلامی فرهنگ خوب و بد داریم، تصریح کرد: اگر بخواهند جامعه ای را تخریب کنند، فرهنگ آن جامعه را از بین می برند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حکومت اسلامی وظیفه دارد در جامعه فرهنگ سازی کند، یادآور شد: پیامبران نیز آمدند تا فرهنگ های بد جامعه را از بین ببرند و فرهنگ های خوب جامعه را تقویت کنند.

آیت الله اراکی با بیان اینکه امامت چشم و گوش جامعه است، ابراز داشت: اگر امام و رهبر جامعه کور باشد این جامعه کور می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه قدرت تصمیم گیری صحیح در جوامع ناشی از فرهنگ صحیح جوامع است، تصریح کرد: معتقدیم فرهنگ باید صحیح و سالم باشد و فرهنگ سالم بدون ایمان به خدا اساس هر قدر مطلق، منبع است. طول می کشد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه هجمه فرهنگ غرب به بشریت زیر سوال بردن حقیقت و دین است، تصریح کرد: نظام تمدن اسلامی بر این اساس است که حق را باید شناخت و انتخاب کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: همه جنایات مستکبران بر این است که همه ارزش های موجود را بالاتر از ارزش های انسانی قرار می دهند و این معضل از زمان فرعون تا هیتلر و صدام تا زمان کنونی ادامه داشته است. امروز.» غربی ها.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وکیلی که حرف خودش را می زند، وکیل نیست، وکیل واقعی است، حرف خدا را می گوید، گفت: وکیل باید عدالت نظری و عدالت عملی داشته باشد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه خداوند از اهل کتاب عهد بست که هر چه در کتاب است به مردم بگوید، گفت: لعنت هر نفرین کننده ای نصیب کسانی می شود که می دانند حق با کیست اما خلاف آن را تظاهر می کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حصر جمهوری اسلامی ایران بدتر از محاصره سیاسی و اقتصادی است، خاطرنشان کرد: بدترین حصر جمهوری اسلامی ایران، محاصره فرهنگی است زیرا دشمن چنین نمی کند. اجازه دهید حقیقت در جهان منتشر شود.

آیت الله اراکی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همت مردم فرهان انتخابات خوب و پرشوری در اسفند ماه داشته باشیم.

۲۱۹۲۱۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا