اخبار روز

خاک خوردن خودروهای لوکس در خیابان های امارات! / عواقب بحران مالی در امارات! + عکس

بحران مالی چند سالی است که گریبان بسیاری از کشورها را گرفته اسن. حال این مشکل در امارات به شکل دیگری خود را نشان داده که در ادامه به ـن می پردازیم.

به گزارش پی ام آپ به نقل از عصر ایران، در میان برج های سر به فلک کشیده و ساختمان های مجلل شهر دبی در امارات یک واقعیت غم انگیز برای دوستداران خودرو وجود دارد و آن تعداد زیاد خودروهای لوکس و اسپرت است که رها شده و بازار خودروهای متروکه دبی را تشکیل داده است.

این خودروهای گران قیمت در پارکینگ های مختلف امارات به خصوص در شهر دبی پارک می شوند و در پارکینگ خاک می خورند، آنها یادآور خریدهای بی پروا و سوء مدیریت مالی در شهری هستند که به جاه طلبی و اسراف شهرت دارد.

رها شدن خودروهای لوکس و اسپرت در امارات تنها به دو یا سه وسیله نقلیه در سال محدود نمی شود، بلکه هزاران خودرو در این کشور توسط صاحبان خود رها شده اند.

به گفته مقامات اداره مدیریت پسماند دبی، خودرویی که مانع از حرکت سایر وسایل نقلیه یا مسدود کردن جاده ها شود، بلافاصله از محل خارج می شود. در غیر این صورت، این خودروها اغلب ماه ها یا حتی سال ها در یک مکان دست نخورده باقی می مانند.

بحران مالی یکی از دلایل عدم خرید خودروهای گران قیمت در امارات است. برخی از افراد حتی پس از خرید ماشین مورد علاقه خود قادر به پرداخت باقی مانده موجودی نیستند. به این دلیل، برای جلوگیری از حبس شدن، خودرو را رها کرده و شهر را ترک می کنند.

برخی خودروها نیز متعلق به افرادی است که در ابتدا تجارت پر رونقی داشتند اما پس از بحران مالی ورشکست شدند و خودروهای گران قیمت خود را رها کردند.

اتومبیل های دبی

از سوی دیگر، سیستم قضایی دبی از قوانین شریعت پیروی می کند و اگر فردی نتواند بدهی خود را پرداخت کند، جرم محسوب می شود. سیستم قضایی دبی به افرادی که ورشکست می شوند رحم نمی کند.

مردم برای خرید خودروهای گران قیمت از بانک ها وام می گیرند و زمانی که نمی توانند وام خود را بازپرداخت کنند، مجبور می شوند خودرو و جان خود را رها کرده و از امارات فرار کنند. افرادی که قادر به بازپرداخت بدهی های خود نیستند با مجازات زندان مواجه می شوند.

حال سوال اینجاست که تکلیف این خودروها چه می شود؟ اگر خودرو توسط پلیس و مقامات پیدا شود، ابتدا به مالک اطلاع داده می شود.

بیشتر اوقات، مالک اعلان را نادیده می گیرد و برای بررسی وضعیت ماشین خود نمی آید. در نتیجه خودرو توقیف خواهد شد. اغلب کسی برای تحویل این خودروها نمی آید و در نهایت با قیمت بسیار کمتری به حراج گذاشته می شود.

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

اتومبیل های دبی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا