اخبار روز سینما جهان

بتمن با بازی رابرت پتینسون احتمالا در سریال پنگوئن حضور دارد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین – سریال پنگوئن قرار است به زودی پخش شود اما بر اساس شنیده ها ممکن است شخصیت بتمن در این سریال ظاهر شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال حضور شوالیه تاریکی در این سریال وجود دارد. افزایش یافت. جف اسنایدر در پادکست اخیر The Hot Mic ادعا کرد که بتمن با بازی رابرت پتینسون قرار است در سریال پنگوئن ظاهر شود. در حال حاضر مشخص نیست که بتمن در سریال پنگوئن چقدر خواهد بود، اما این امکان وجود دارد که ما شاهد حضور این شخصیت فقط در یک قسمت یا در یک صحنه کوتاه باشیم.

به گزارش زومینگ، سریال پنگوئن بخشی از دنیای بتمن مت ریوز است و مت ریوز تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود. سریال پنگوئن توسط Lauren Lefranc ساخته خواهد شد که در سریال Impulse و سریال Agents of SHIELD کار کرده است. این سریال قرار است در 8 قسمت تولید و از شبکه مکس پخش شود. کریگ زوبل کارگردان سریال The Hunt and the Mare of Easttown کارگردانی 3 قسمت اول سریال پنگوئن را بر عهده داشت.

کالین فارل در نقش پنگوئن، کریستین میلیوتی در نقش سوفیا فالکون، کلنسی براون در نقش سالواتوره مارونی، رینزی فلیز، مایکل کلی، ددرا اوکانل، شهره آغداشلو، تئو روسی، مایکل زیگن، جیمز مدئو، اسکات کوئن، کارمن اجوگو، فرانسوا چاو، جارد آبراهامسون، دیوید اچ هلمز و کریگ واکر از جمله بازیگرانی هستند که در سریال پنگوئن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال پنگوئن در سپتامبر 2024 (شهریور یا مهر 1403) از شبکه مکس پخش می شود اما هنوز تاریخ دقیق پخش آن اعلام نشده است. همچنین، فیلم بتمن قسمت 2 در 2 اکتبر 2026 (10 مهر 1405) منتشر خواهد شد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا