اخبار روز سینما

ببینید: چهره دیگر شهره سلطانی شما را شوکه می کند! +[پس گرفتن جنجالی امضا توسط شهره سلطانی]

عکس با عنوان چهره ای دیگر از شهره سلطانی در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شد که تعجب کاربران این پلتفرم را برانگیخت.

به تازگی تصویری از شهره سلطانی بازیگر خوب کشورمان منتشر شده است که چهره او را کاملا متفاوت از قبل نشان می دهد. برای اخبار به ادامه مطلب بروید عکس جدید شهره سلطانی با ما بمان.

چهره ای دیگر از شهره سلطانی

جدیدترین عکس شهره سلطانی

به گزارش منابع خبری:

شهره سلطانی بازیگر خوب و محبوب ایرانی است. شهره سلطانی عکسی از خود منتشر کرد که واکنش های زیادی را در پی داشت. می توانید ادامه دهید چهره جدید شهره سلطانی می بینی که:

چهره ای دیگر از شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر

شهره سلطانی در یک پخش رادیویی به حواشی جنبش «MeToo» پاسخ داد و اعلام کرد که مدتی است به فکر پس گرفتن امضای خود از این بیانیه بوده و این کار را انجام خواهد داد. اخبار را ادامه دهید شهره سلطانی از اردیبهشت ماه تا جنبش با فیگار همراه باشید.

امضای شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر
شهره سلطانی MeTo، امضای شهره سلطانی، شهره سلطانی جنبش MeToh

شهره سلطانی میتو

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون که اعلامیه 800 زن را در ارتباط با جنبش MeToo امضا کرده است، در گفت و گو با برنامه رادیویی استودیو هشت به این نکته توجه کرد: «در آن زمان فکر نمی کردم چنین رویکردی پیدا شود. من اعلامیه را امضا کردم تا از صنف خود و جامعه زنان حمایت کنم و هرگونه خشونت را نفی کنم، اما هرگز فکر نمی کردم جریان به این سمت برود.»

مجری در پاسخ به امضای این بیانیه گفت که بسیار متاسفم و بسیار ناراحت هستم. سلطانی درباره داستان «من تو» تصریح کرد: کاری که امروز تلاش کرده اند و می خواهند عرصه هنر را از بین ببرند واقعا وجود ندارد. وی در بخشی دیگر گفت: خیلی ناراحتم و می خواهم امضای خود را پس بگیرم، مدتی است به این موضوع فکر می کنم.

به خواندن ادامه دهید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا