اخبار روز سینما

ببینید: چهره جدید سحر زکریا جنجال به پا کرد! +[افشاگری تند سحر زکریا]

عکس با عنوان چهره جدید سحر زکریا در فضای مجازی از جمله اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شد که تعجب کاربران این پلتفرم را برانگیخت.

سحر زکریا بازیگر ایرانی به تازگی تصویری از خود در صفحه شخصی خود منتشر کرده است. برای اخبار به ادامه مطلب بروید تغییر چهره سحر زکریا با ما بمان.

چهره جدید سحر زکریا

عکس جدید سحر زکریا

به گزارش منابع خبری:

سحر زکریا او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر زکریا متولد 1352 است. می توانید ادامه دهید جدیدترین عکس سحر زکریا می بینی که:

چهره جدید سحر زکریا

به خواندن ادامه دهید:

داستان جنجالی سحر زکریا خطاب به مدیران [+عکس]

زندگی جنجالی سحر زکریا; مواد را می شکنم[فیلم لایو جنجالی خانم بازیگر]

//

افشاگری تند سحر زکریا

سحر زکریا و افشاگری جنجالی اش اخیراً حاشیه های زیادی را به همراه داشته است حقیقت نازل شده اثر سحر زکریا سر و صدا کرد گفتن حقیقت تلخ سحر زکریابازیگر مطرح کشور درباره مهران مدیری و سینما سر و صدای زیادی به پا کرده است. با ویدئوی جدید منتشر شده از سحر زکریا و قرار گرفتن او در مورد سینما، مهران مدیری و پارتی های شبانه، جنجال زیادی در فضای مجازی به راه افتاد.

تصویر سحر زکریا از حقیقت تلخ را در زیر می بینید:


حقیقت نازل شده اثر سحر زکریا

سحر زکریا متولد 28 آذر 1352، بازیگر ایرانی است. او با بازی در مجموعه تلویزیونی پناه تو وارد دنیای بازیگری شد و بعدها در نمایش ها و تئاترهای مختلف به ایفای نقش پرداخت.

به خواندن ادامه دهید:

بازنشر مطالب در شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر فیگار مدیا نیست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا