تازهٔ‌ اخیراً، یک تصویر از پوستر جدید فیلم سینمایی “فسیل” به مناسبت رکورد و عبور از تعداد تماشاگران برای فیلم “اخراجی‌ها 2” منتشر گردیده است که با استقبال فراوانی همراه شده است.

“فسیل” با جلب توجه تماشاگران فیلم “اخراجی‌ها 2″، به عنوان چهارمین فیلم با بیشترین تعداد تماشاگران پس از انقلاب سینمایی شناخته می‌شود. جزئیات بیشتری از پوستر جدید این فیلم در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

پوستر جدید فیلم فسیل

رکوردشکنی فیلم فسیل

به گزارش منابع خبری:

با توجه به استقبال مخاطبان از “فسیل”، پیش‌بینی می‌شود که این فیلم سینمایی بتواند پرمخاطب‌ترین فیلم چهل سال اخیر باشد.

همچنین، پوستر جدیدی از این فیلم سینمایی با طراحی ارفان بهکار منتشر شده است. “فسیل” توانسته است پس از معضلات و تعطیلی سینماها در زمان بروز کرونا، بعد از سال‌ها، مخاطبان را با سینما آشنا کند. این فیلم به شرایطی دست یافته است که در سه دهه‌ی گذشته، پرمخاطب‌ترین فیلم شده و حتی خوش‌بین‌ترین علاقه‌مندان به سینما هم تا سال گذشته، چنین موفقیت بزرگی را تصور نمی‌کردند.

"فسیل" همچنان در صدر جدول!/ فسیل، رکورد اخراجی‌ها ۲ را شکوند!

پوستر جدید از فسیل

این موضوع تاثیر زیادی بر تاثیر کرونا و محدودیت های اجباری آن و وضعیت کلی کشور در کاهش خرید سینماها داشته است. دلیل اصلی و غیرقابل انکار این موفقیت، فضای مفرح و پرنشاط این فیلم است که سازمان سینمایی برای گسترش این موضوع در دوره جدید و مدیریت صحیح و علمی اکران اقداماتی انجام داده است. این موضوع می تواند با تلاش سازمان سینمایی که تا امروز قابل تقدیر بوده کمک زیادی به افزایش مخاطبان سینمای ایران کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *