اخبار روز سینما

ببینید: عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی از دوران کودکی تا امروز[واکنش جنجالی شبنم قلی خانی به ادعای طلاقش]

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی این بازیگر از دوران کودکی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام مطالبی را منتشر کرده است که محبوبیت زیادی پیدا می کند.

اخیرا تصویری از شبنم قلی خانی بازیگر زن ایرانی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و تاثیر زیادی بر جای گذاشت. برای اخبار به ادامه مطلب بروید عکس کودکی شبنم قلی خانی با ما بمان.

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی

عکس جدید شبنم قلی خانی

به گزارش منابع خبری:

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او متولد 1356 است و شهرت خود را مدیون فیلم «مریم مقاد» است. برای اخبار به ادامه مطلب بروید تغییرات شبنم قلی خانی از کودکی تا اینجا تماشا کنید:

عکس تغییر چهره شبنم قلی خانی

به خواندن ادامه دهید:

استایل شیک شبنم قلی خانی; اجرای بالیوودی این بازیگر

ببینید: تفریح ​​شبنم قلی خانی با برادرش[استوری شبنم قلی خانی با آهنگ چیپس میخوری]

پاسخ جنجالی شبنم قلی خانی به پرونده طلاقش

شبنم قلی خانی به طلاقش پاسخ داد. واکنش پر سر و صدا شبنم قلی خانی به شایعه طلاقش در رسانه ها منعکس شد. این بازیگر مشهور به طور غیرمستقیم با داستانی به ادعای طلاق خود پاسخ داد. پاسخ جنجالی شبنم قلی خانی به پرونده طلاقش شورش شد. در زیر با جزئیات و عکس واکنش شبنم قلی خانی به طلاقش با ما همراه باشید

جدا شدن طناب از قلیخانی

شبنم قلی خانی در استوری که با همسرش در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت: «نه آفیض، هفت سین بخریم؟» در واقع او به طور غیرمستقیم شایعه طلاق خود را تکذیب کرده است.

پاسخ جنجالی شبنم قلی خانی به پرونده طلاقش

پاسخ تکان دهنده شبنم قلی خانی به جدایی از همسر

سه روز پیش کاربران خبر از قطعی شدن مهاجرت خانم قلیخانی به اروپا دادند و دقیقا یک روز بعد شایعه جدایی او از همسرش به گوش رسید. اما این بازیگر محبوب در قالب استوری و پست جدیدی که درباره خود و همسرش به اشتراک گذاشته است، این خبر را تکذیب کرد.

طلاق از شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در استوری خود گفت:

من تعجب می کنم که چگونه هنوز صفحات زرد را دنبال می کنید و گول آنها را می خورید. این بازیگر با استوری و پست های عاشقانه به تمام شایعات پاسخ داد.

به خواندن ادامه دهید:

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا