اخبار روز سینما

ببینید: عکس امیر تتلو در حال خالکوبی جدیدش[توهین امیر تتلو به طرفداران دخترش]

عکس امیر تتلو در حال خالکوبی جدیدش این اشتراک گذاری که در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام منتشر شد، بازتاب گسترده ای در بین کاربران پیدا کرد.

عکسی از تتلو خواننده معروف که به تازگی تبدیل به ترند شده است منتشر شده است. با اخبار به خواندن ادامه دهید عکس خالکوبی تتلو با ما بمان.

عکس امیر تتلو در حال خالکوبی جدیدش

عکس جدید امیر تتلو

به تازگی عکسی از امیر تتلو خواننده محبوب و مشهور ایرانی منتشر شده است که او را در حال خالکوبی جدید خود نشان می دهد. می توانید ادامه دهید عکس تتلو در حال خالکوبی جدیدش این را ببینید:

عکس امیر تتلو در حال خالکوبی جدیدش

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد امیر تتلو برای تمرین با رامین رضاییان

شایعات حاکی از آن است که امیر تتلو دوباره در ایران بازداشت شده است

توهین امیر تتلو به هواداران دخترش

امیر تتلو یکی از خوانندگان سرشناس ایرانی است. توهین امیر تتلو به هواداران دخترش می بینیم که رسانه ها مورد توجه قرار می گیرند.

در زیر عکسی از توهین امیر تتلو به هوادارانش را مشاهده می کنید:

توهین امیر تتلو به هواداران دخترش
توهین هواداران از امیر تتلو

امیرتتلو که به تازگی یک کودک افغان را به فرزندی قبول کرده است، در توئیتی جدید از رابطه جدید خود به لطف این کودک به مردم خبر داد و نوشت:

دخترا، طرفداران، چهره های جدید، بازی تمام شد، یک لحظه است که متاسفم که رفتی… الان وقتشه! امیر تتلو تمام شد! غیر از تیمی که من تعیین کرده ام، غریبه و آشنا وارد خانه نمی شود. حتی نزدیکترین دوستان هم اجازه ندارند چون بچه داریم و بچه حساس است! هیچ کس نمی تواند تحت هیچ عنوانی وارد شود جز خالکوبی من و خورشید و ماه من. دوستان، خانواده و طرفداران می توانند بلیط بخرند و ما را در کنسرت ببینند!

توهین هواداران از امیر تتلو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد عکس امیر تتلو در حال خالکوبی جدیدش چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا