اخبار روز سینما

ببینید / سفر بهاره رهنما از آمریکا به کربلا


به گزارش شمانیوز؛ بهاره رهنما این روزها در کربلا به سر می برد و به تازگی فیلمی از آن منتشر کرده است. فیلم بهاره رهنما درباره کربلا و سفر او به کانادا است. بهاره رهنما بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی است. بهاره رهنما در عرصه تئاتر بسیار فعال است. هاره راهنامه بازیگر معروف تلویزیون با انتشار پیامی ویدئویی به برخی اظهارنظرها درباره سفرش به آمریکا و کربلا واکنش نشان داد.

راهنمای بهار یکی او یکی از بازیگران 10 ساله ایرانی است. آذر وی در سال 1352 در هزاوه استان مرکزی به دنیا آمد. بهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق جزا را از دانشگاه آزاد گرفت. بهاره رهنما جاری (همسر برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون است. . بهاره رهنما از معدود بازیگرانی است که تحصیلات دانشگاهی بالایی دارد و شاید به همین دلیل است که در عرصه سینما و تلویزیون کار چندانی انجام نمی شود. رهنما در زمینه نویسندگی نیز فعال است و از معدود هنرمندانی است که وبلاگ نویسی می کند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا