اخبار روز سینما

ببینید: زیبایی دختر امیررضا دلاوری جنجالی شده است

امیررضا دلاوری بازیگر اخیر تئاتر و سینما است زیبایی دختر امیررضا دلاوری در یکی از عکس های او بسیار محبوب و جنجالی است.

با توجه مجدد به عکسی از امیررضا دلاوری در کنار دخترش، عکسی از این پدر و دخترش بار دیگر در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی جنجالی شده و توجه چشمگیری را به زیبایی دختر امیررضا دلاوری جلب کرده است.

زیبایی دختر امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری متولد 17 مرداد 1355 بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه آغاز کرد. مهر آغاز شده. او تا پایان تحصیلاتش ادامه تحصیل نداد، اما از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و در 19 سالگی جلوی دوربین رفت و اکنون در نواختن سازهای تار و تمبک تسلط یافته است. او اولین فرزندش بود، پدرش بازنشسته نیروی هوایی بود، مادرش معلم ریاضی بود و دو برادر کوچکتر به نام‌های احسان و اشکان دارد.

امیررضا دلاوری در سال ۱۳۸۶ در سن ۳۱ سالگی با الهام مرادی ازدواج کرد و حاصل آن تنها یک دختر به نام دیار است که در سال ۱۳۸۸ به دنیا آمد.

جشن تولد دختر امیررضا دلاوری امیررضا دلاوری در کنار دخترش

امیررضا دلاوری در کنار دخترش

در زیر امیررضا دلاوری را در کنار دخترش مشاهده می کنید:

زیبایی دختر امیررضا دلاوری
جشن تولد دختر امیررضا دلاوری امیررضا دلاوری در کنار دخترش

در سال 1373 در سن 18 سالگی توسط یکی از دوستانش برای کار در نمایشنامه آموزش و پرورش منطقه 10 به تئاتر شهر معرفی شد اما این نمایش مورد تایید قرار نگرفت. سپس در تئاترهای مختلف ظاهر شد تا اینکه در سال 1374 در نماهنگی به آهنگسازی مسعود آب پرور بازی کرد.

در نهایت با معرفی آقای مسعود آب پرور نویسنده و کارگردان اولین تجربه بازیگری در قاب تلویزیون از طریق حضور در سریال مهر خوبان تا سال 1374 زندگی کرد و سپس در فیلم متولد شده در ماه بازی کرد. مهر این فیلم به کارگردانی احمدرضا درویش نیز در سال ۱۳۷۸ راهی سینماها شد.

امیررضا دلاوری در کنار دخترش

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا