اخبار روز سینما

ببینید خواهر رضا داوود نژاد سرطان گرفت؟


به گزارش شمانیوز، رضا داوودنژاد یک خواهر به نام زهرا داوودنژاد دارد. زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد در مصاحبه ای گفت که در سن 21 سالگی به سرطان مبتلا شده است. پدر و برادر زهرا برای روحیه دادن به او نقش رویا را در فیلم بچه های بد به او دادند. او با بازی در همان فیلم با سر تراشیده به شهرت رسید. این فیلم در سال ۱۳۷۹ اکران شد. زهرا هم مثل برادرش رضا داوود یک نژادپرست است.

زهرا داوودنژاد دختر علیرضا داوودنژاد کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ایرانی در بیست و نهمین روز خود قرار دارد. فروردین وی در سال 1356 در تهران در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد. این بازیگر فرزند اول خانواده، دو برادر کوچکتر به نام‌های علی و رضا داوودنژاد دارد. یکی یکی از برادران زهرا داودنژاد بازیگری مانند او است و برادر دیگرش علی نیز در عرصه موسیقی فعالیت می کند.

این بازیگر عضو است یکی یکی از هنرمندانه ترین خانواده های سینمای ایران است که تقریباً همه خانواده اش در عرصه سینما و سینما فعالیت داشته اند. زهرا داوودنژاد نوه مرحوم سادات حبیبیان خواهرزاده محمدرضا داوودنژاد و پسر عموی مونا داوودنژاد است که هر سه بازیگر زن هستند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا