اخبار روز سینما

ببینید: جشن تولد ساده ترلان کاربران را شوکه کرد! +[استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی]

یک عکس یک جشن تولد ساده برای ترلان پروانه در فضای مجازی از جمله اینستاگرام منتشر شد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و باعث شگفتی کاربران این پلتفرم شد.

به تازگی ترلان پروانه عکسی از جشن تولد ساده خود منتشر کرده است که محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برای اخبار به ادامه مطلب بروید جشن تولد ترلان پروانه با ما بمان.

یک جشن تولد ساده برای ترلان پروانه

عکس جدید ترلان پروانه

به گزارش منابع خبری:

ترلان پروانه بازیگر خوب ایرانی عکسی از خود در کنار کیک تولد در خیابان منتشر کرد که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. می توانید ادامه دهید جدیدترین عکس ترلان پروانه می بینی که:

یک جشن تولد ساده برای ترلان پروانه

به خواندن ادامه دهید:

عکس: دلشکستگی ترلان پروانه از کاربران اینستاگرام!

ببینید: چهره غمگین ترلان پروانه

//

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی

اخیرا یک عکس عجیب از نسخه جدید ترلان پروانه که منتشر شده است سبک خاص تالار عروسی ترلان پروانه و عوارض زیادی دارد. به تازگی عکس جدیدی از استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی منتشر شد که نظرات و بازخوردهای عجیبی را به همراه داشت.

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی
نسخه جدید ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از بازیگران نسل جوان ایران است که در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده است. او پیش از این شایعاتی که برخی سایت‌ها به ازدواج او با ارسلان قاسمی دامن می‌زدند را تکذیب کرد و برخی از حواشی او را بریدند.

حالا او در یک تصویر جدید در تالار عروسی ظاهر شد و سلفی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

ترلان پروانه با استایلی عجیب را در زیر می بینید:

استایل عجیب ترلان پروانه در تالار عروسی
سبک خاص تالار عروسی ترلان پروانه

نسخه جدید ترلان پروانه

ترلان پروانه در هجدهم به دنیا آمد تیر بازیگر 1377 اهل ایران است. او برای بازی در فیلم “آهوی پیشانی سفید” (2013) برنده پروانه طلایی بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان شد.

او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است که از کودکی به این حرفه روی آورده است. او لیسانس گرافیک دارد و یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد. مادرش پریسا فروغی خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری دارد و پدرش مهندس است.

خبر ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در جشنواره فیلم فجر و در حین تماشای فیلم ترلان پروانه مطرح شد. ماجرا از کامنت های ترلان پروانه و سعید عزت اللهی در صفحه اینستاگرام یکدیگر شروع شد که جرقه ای در ذهن مردم ایجاد کرد که با حضور سعید عزت اللهی در جشنواره فجر بیشتر شد.

به خواندن ادامه دهید:

بازنشر مطالب در شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر فیگار مدیا نیست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا