اخبار روز سینما

ببینید: تصویر جنجالی یوسف تیموری در کنار هواداران تایلندی اش

اخیرا تصویر جنجالی یوسف تیموری در کنار طرفداران تایلندی اش در رسانه های مجازی منتشر شد که عوارض زیادی برای این هنرمند داشت.

امروز تصویری عجیب از یوسف تیموری و هواداران تایلندی اش در شبکه های اجتماعی منتشر شد که به او سود داد. به نظر می رسد او دوباره به تایلند سفر کرده است.

تصویر جنجالی یوسف تیموری در کنار طرفداران تایلندی اش

عکس لو رفته از یوسف تیموری و طرفدارانش در تایلند

اخیرا تصویری از یوسف تیموری با چند طرفدار زن تایلندی در رسانه ها منتشر شد. یوسف تیموری او با یک زن تایلندی ازدواج کرد که منجر به طلاق شد. شغل دوم یوسف تیموری در مورد صادرات و واردات لوسترهای مدرن است. آقای تیموری در نواختن گیتار نیز استعداد بالایی دارد.

جدیدترین عکس یوسف تیموری و طرفداران تیلدی اش

تصویری عجیب از یوسف تیموری و هواداران تایلندی اش

در زیر جدیدترین تصویر یوسف تیموری و طرفداران تیلدی او را مشاهده می کنید:

تصویر جنجالی یوسف تیموری در کنار طرفداران تایلندی اش
تصویر جنجالی یوسف تیموری در کنار طرفداران تایلندی اش

یوسف تیموری در سال ۱۳۷۵ در مجموعه تلویزیونی Hawai Das ایفای نقش کرد و اولین تجربه بازیگری خود را مقابل دوربین به دست آورد. او در سال 1355 با سریال «سیب خنده» شناخته شد. یوسف تیموری سیب خنده آن را همیشه یک اثر استاندارد و کاملاً طنز و کمدی می داند و می گوید با حضور در این سریال به همراه رضا عطاران مدرک کمدی را کسب کرده ام.

پیشنهاد یوسف تیموری به عباس جمشیدی فر

جوکر صحنه را حذف کرد

یوسف تیموری عباس در این ویدئو که بسیار مورد توجه قرار گرفته و در فضای مجازی منتشر شده است از جمشیدی فر خواستگاری می کند. جوکر یک سریال خانگی ایرانی به کارگردانی احسان علیخانی و سید حامد میفتاحی است. این مجموعه از شنبه 6 آذر 1400 برای اولین بار در سرویس استریم Filmo پخش شد و پس از سه هفته از انتشار شنبه ها، تاریخ انتشار به دوشنبه عقب افتاد.

پیشنهاد یوسف تیموری به عباس جمشیدی فر
عروس عباس جمشیدی فر

عروس عباس جمشیدی فر

در زیر می توانید سکانس حذف شده از جوکر را مشاهده کنید:

مجموعه جوکر با استقبال خوبی از سوی بینندگان مواجه شد. مرحله مقدماتی این سریال در 22 فروردین در سال 1401 به پایان رسید. جوکر در 13 تیر در سال 1401 به پایان رسید. نمایش واقعیت جوکر در 30 قسمت (20 قسمت – 5 فصل با 4 قسمت، پایان 10 قسمت – 2 فصل با 5 قسمت) پخش شد.

همچنین پس از پایان فصل هفتم و عید قربان، مستندی سه قسمتی درباره جوکر در پشت صحنه و مصاحبه با شرکت کنندگان با عنوان «به وقت جوکر» روی آنتن می رود. قسمت اول این مستند از 20 تیر پخش شد و در 3 مرداد تمام خواهد شد

تعدادی از شخصیت های معروف هنر، ورزش، جامعه و… در یک اتاق دربسته با هم رقابت می کنند تا یکدیگر را بخندانند، اما بزرگترین چالش این است که خودشان اجازه خندیدن ندارند. سریال جوکر با ایده و اجرای هیتوشی ماتسوموتو، کمدین ژاپنی، نمونه‌های موفق مستندهای رئالیتی شو را دنبال می‌کند.

به خواندن ادامه دهید:

عکس لو رفته از یوسف تیموری و طرفدارانش در تایلند

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا